• Grund

Underbara Göteborgsfruar- Del 6

Barba: Klart det inte är för tidigt för julklappar så gott å ha det klart tidigt (vilket man ju aldrig har)
    Hälsa Ullared från mig och kör försiktigt!

• Grund

Anna: Den där sidan kändes oseriös. Tack iaf!

• Grund

Amor: Jag hade lite ont i magen igår förmiddag när varslet lades men fick vid lunchtid veta att min avdelning inte är med.
    Tack gode gud för det!!!

Astriden: Hur firade ni 1-veckasdagen igår?

• Grund

God morgon tjejer!

Astriden: ÅHHHHH så fin lilla Adrian var på sin 1-veckas dag

Barba: Skönt att du återhämtade dig såpass fort trots allt. Usch och fy för migrän. Peppar peppar så var det flera år sedan jag hade det nu. Kul att du lyckades fullfölja shoppingen iaf.

• Grund

Vad mysigt det låter med Adrian och speciellt när han är så himla snäll. Det syns på bilderna att han gillar att sova
    Kanske den där kulan du hade runt halsen hade en lugnande effekt ändå. Du får ge storasyster Astrid en puss från mig för att hon är så duktig!

• Grund

God morgon girls!

Amor: kanske det var en liten delfin som simmade i magen När brukar man kunna känna livet i magen?

Astriden: Trevligt att "talas vid" igår! Vad fin glasskopan var, såg den i bloggen. Me like!

Pappa jobbade igår så det blev inget firande men han ska hälsa på oss idag och sedan slutar han jobbet på tisdag så då får han presenten som är hemma hos mamma

Igår var det fullt jobb med tackkorten. Skära, stämpla och embossa... imorgon ska bilderna vara framkallade och klara så det ska bli roligt att se dem då. Sen är det bara alla personliga hälsningar som ska skrivas. Hur skrev ni till alla som ni fick Postogram/Telegram av?

31 maj, hoppas ni haft en skön helg på Smögen och i Lysekil!

MrsD: visst är det härligt med efterrätts-left-overs? Vi hade massa hemmagjord chokladsås kvar sedan i lördags så det smaskade jag på igår

• Grund

Fika låter toppen!
    Jag kan inte på onsdag, men de andra dagarna funkar bra

• Grund

God morgon fruar!

Vad kul att det är flyttdags nu Barba! Drar all renovering igång direkt eller hur var det? Säger som 31maj: vill gärna ha adressen på bloggen när du drar igång

Nu har jag precis talat med min vän i Abu Dhabi i 30 min nästan. Blev så glad när hon ringde

Astriden: Supersöta annonser! Jag ska klippa ut direkt när jag ser den

Amor: du är så söt med din lilla mage! Nyfiken på hur mycket den växt

• Grund

Morning girls!

31maj: låter som en riktigt mysig helg ni har framför er. Hoppas det blir fint väder så ni kan strosa runt i stan.

Amor: Vet inte om jag hört talas om filmen men tack för tipset!

Aybee: Jag är på nästa torsdag!

Fika torsdag 20/11
    Aybee
    Grund

• Grund

Ursäkta velmajan jag!
    Tyvärr tar ju helgerna snabbt slut så här när det närmar sig jul och vi ska åka och hälsa på vår toastmadame i Dalarna. Och enda helgen som funkar är luciahelgen.
    Hur funkar det för Er att ta lussefika söndagen den 7/12 istället?

Svar på tråden Underbara Göteborgsfruar- Del 6