• Grund

Underbara Göteborgsfruar- Del 6

Förresten tjejer: torsdag den 27 nov är det julkväll på Arkaden. Jag ska gå dit.
    Anmälan och info på arkaden.nu.
    Kanske kan hitta något kul paket då

• Grund

Astriden: på tal om hjärtljud, fick ni något svar på var det var för något innan A föddes?
    Allt har varit OK sedan han föddes väl?

Ojsan Aybee, jag hoppas du får en lugn kväll så att du hinner ta igen dig lite. *kram*

• Grund

ja, jag undrar också var Långse är. Jag har messat nu. Hoppas hon är OK!

17-tiden funkar jättebra för mig också.

Barba: vill också spana in din blogg *spännande*

Amor: Låter som en jättemysig kväll!

Nu ska jag spana in 31maj-vagn

• Grund

God morgon!

Ska bli jättemysigt att träffa er i eftermiddag!

Visst har man tappat en massa matte, herregud, det var ju ens vardag förr i tiden.

• Grund

God morgon tjejer och tack för igår! Så mysigt att träffa er igen och era små A:n och mage

MrsD: Suck för det där testet. Jag vet precis hur du känner dig och jag håller tummarna för att de har försvunnit tills nästa koll. Tråkigt med din syster. Hoppas det löser sig till det bästa även om det känsn jobbigt nu *kram*

Idag bär det av till Smögen och hummerfest! Kl 13 imorgon åker vi ut på havet för att dra upp havets svarta guld. Det ska bli roligt. Lite svårt med pyttebebisar kanske men någongång hoppas jag att ni kan följa med ut. Riktigt kul (och jobbigt)

• Grund

Astriden: glömde kommentera bilderna. Så fina och det ser verkligen mysigt ut. Fick ett litet smile från H när jag visade övningskörningen

• Grund

God morgon och god ny vecka!

Hoppas ni haft en bättre start än jag idag.
    Eftersom vi var hemma sent igår fick vi bra en nattparkering långt bort så imorse fick ajg hämta bilen och sedan parkera utanför lägenheten, sen gick jag till vagnen. Hoppade på en 1:a och märkte då att mitt busskort var slut så tvingdes tjuvåka till B-parken (Hatar att tjuvåka!), gick in på tidpunkten- hade inte med mig bankkortet. Jaja, jag får väl skicka SMS då... hade jag med mig mobilen då? Nej! Promenerar hela vägen hem för att likförbaskat behöva ta bilen till jobbet.
    Sorry, det blev långt, men jag var INTE glad imorse...

Helgen har dock varit riktigt bra. Vi fick tre fina humrar på mellan 700 och 950 gr styck. Sen var det bra fest och vid 4-tiden stupade jag i säng.

Barba: kanske inte låter så kul men mamma och pappa kollade på en jättefin liten badrumsmöbel på Jula. Vit och stilren för ca 2500 eller ngt. jag har bara sett den på bild men den såg riktigt snygg ut faktiskt. Tror den var vägghängd med två lådor (finns tyvärr inte på hemsidan).

Amor: Vilken härlig helg ni haft! Gott att få städat också!
    Hur var dopet?

MrsD: Fy fasen vilken kommentar på ungdomsmottagningen

• Grund

Aybee: Jag lyckades anmäla dig till slut förresten
    Ska bli mysigt på torsdag!

• Grund

Grattis till M´s jobb 31maj. Måste kännas underbart att det är klart

• Grund

Här är ännu en som vill ha sig en plastmatta
    Men tyvärr vet jag inte om det passar så bra eftersom vi har det rutiga golvet i köket. Men de finns ju enfärgade också och precis som du skriver 31maj, det är mycket som ska inhandlas när man skaffar nytt hem. Kan bara drömma om att hur det skulle vara med bebis också!

Mysigt med snö! Här i Angered ligger ca 0,5 cm på vissa ställen.
    Å vad jag hade velat jobba i stan och slippa åka ända hit

Svar på tråden Underbara Göteborgsfruar- Del 6