• Grund

Underbara Göteborgsfruar- Del 6

Godmorgon på Er!

31maj: Vad roligt att ni kan då!!! Å bebisen får allt vänta tills efter nyår

Fredag igen Det är då bara måndag och fredag hela tiden.

Långse: Det går framåt i lägenheten Igår var en kompis hemma och monterade två dimmrar och på söndag klämmer vi dit de sista listerna (i hall och vardagsrum) Om ca 2 veckor beräknas vår nya soffa komma och sen ska vi shoppa ett soffbord också.
    Men i tankarna är jag redan i nästa rum och planerar

• Grund

MrsD: varför kan du inte sova vännen?

• Grund

Yes Aybee, det är 7:e som gäller!

Nu har jag gjort ca 15 tackkort framför Tv:n. Bara ca 100 kvar...

Natti natti

• Grund

God morgon och god ny vecka!

Hoppas ni haft en skön helg allesammans!

31maj: Ja, det blev många tackkort. Trodde att det skulle räcka med samma antal som inbjudningskorten plus några till. Men vi har ju fått så många Postogram, telegram och presenter av andra också och de måste ju också ha tackkort

Aybee, tack men inget jag kan komma på just nu. Ska bli kul att ses på torsdag!

• Grund

Å nej Astriden, stackars dig!
    Hoppas du kryar på dig snabbt och att inte lille A blir sjuk.
    Han var väldigt fin i tidningen Jag klippte ut direkt!

Glögg hos Grund (med kârlar) den 7/12
    Grund + H
    Astriden + M + A
    Aybee + M + A
    31maj + M?

• Grund

Gomorron fruar!

Vilken härlig regnig tisdag Det där partiet "Avskaffa November" kanske inte är så dumt ändå
    Nädå, jag är faktiskt på ganska gott humör, förutom att en viss Aybee skall till grannlandet den 7:e Attans!!!

Astriden: Låter som en toppenidé med Stora Holm. Tydligen H´s chefs fru som har/jobbar på NYBLOM o KOLLÉN så förra julen fick vi fina kökshanddukar, förkläde mm i julklapp

Amor: Kul att ni kommer också! Hoppas allt är bra med lilltjejen i magen. För 145 borde väl vara en tjej? Ska kolla Astridens blogg.
    31 maj, hur har ditt lilla knytets hjärtslag varit?

Långse: Var är du??? Kommer mamsen i helgen?

• Grund

31 maj: ja, då borde det bli en liten tjej Ska bli kul att träffa dig den 7:e och se om du har en "tjejmage" också.

Tänk om det nu stämmer att 31maj och Amor får varsin tjej. Då kommer man ju bli helt besatt av hjärtslagen den dagen det (förhoppningsvis) är dags för en annan. Superspännande!

Kollade faktiskt in Brios hemsida förut. Vad ska ni har för vagn 31maj?

• Grund

Barba: Hur ser det ut för er den 7:e?

• Grund

Amor: Visst var det Brio Go? I så fall såg jag den röda pärlan

Tjejmagen är väl högre och bredare.
    Astriden var väl en typisk killmage, lägre och toppig, eller?
    Lite kul det här

31maj, vilken färg?

Svar på tråden Underbara Göteborgsfruar- Del 6