Lös biljett till barnkarusellen!
Liten-jobbet kan man alltid göra en annan dag
Liten-jobbet kan man alltid göra en annan dag
Äslkar att baka men har faktiskt aldrig gjort tarte tatin får kanske prova det nästa gång
Vickan-tydligen var det en aggressiv sort som min mamma hade =( de var på väg att transplantera men var gång så klarade hon inte gränsen för vad man skulle ha som gränsvärde för att ha en rimlig chans att bli frisk. Som "tur" gick hon bort i sömnen hemma när jag var hemma och alla andra varit och hälsat på veckan innan. Tydligen är inte leukemi ärftligt men lite nojjig kan man bli över att tre systrar gått bort i cancer, bara min mammas tvillingsyster kvar och en lillebror..........
Annars är väl chansen att överleva leukemi ganska så hög tror jag, iaf bland barn....
Förresten, när har du BIM eller kanske hellre BOM??
Vickan-på något sätt hittade man styrkan att gå vidare....
Ahhh oki
Vickan-en livstid hade jag sagt, men vet att mamma alltid lever kvar och på något sätt alltid är med oss (även om jag inte är så religiös eller så)
Bor hon på hem eller?
Oki, min mormor bor hemma på sin gamla bondgård men har hemtjänst med städning och duschning plus att min mobror bor i boningshuset bredvid. Är 94 bast så lite ruter är det allt i henne än
Är det inte sköterskornas jobb att vårda din mormor och hennes hälsa????? Klart man pratar med varandra men det borde vara ganska svårt att bortse från varför hon är på sjukhuset kan man tycka....
Kan man minst säga!
Håller på att slå in 24 julklappar till brorsonens julkalender, pust vilket jobb!