• Fru E

Lös biljett till barnkarusellen!

Lappis-grattis till äggen då börjar jag så smått att värma upp tummar och tår till dig i veckan.

Och självklart till Koko och Ore eftersom ni tillsammans med Lappis får ett plus samtidigt

Hualigen va kallt det är, kände knappt mina tår när jag kom hem brrrrrr

• Fru E

*vinkar tillbaka till Frejis*

Va vill de inte jobba helg eller hur fungerar det, kan de även ha öppet på helgen om ens kropp lyckas tajma det så??

• Fru E

Cissi-hoppas att det inte är kört naturligtvis men börjar bli tveksam...... hur länge pågick det? Var det som tant eller?

• Fru E

Bra att hålla sig sysselsatt när man försöker glömma saker, nästan bästa botemedlet även om jag själv är ganska dåligt på det. Men å andra sidan e jag en hejjare på att ge råd att andra som jag själv naturligtvis aldrig följer

• Fru E

Vickan-skönare att testa hemma och är du gravid så e du gravid på söndag med

• Fru E

Cissi-oki......fortsätter iaf att hålla deppmantelns ena hörn tryggt i handen. Som grädde på moset har ännu en av mina kollegor på avd meddelat att de ska ha sitt första barn i maj....och sen var det jag som e kvar som inte har barn

Tycker det är dags för en STOR gruppkram så
    *kram på er alla* eller var det *groouummppfff*

• Fru E

muggles-Ores tant kom på dag 30 så var cykeln som var längre än räknat med.....

• Fru E

hmmmm måste lära mig hur man gör såna fina gubbar som AM gör men nu får jag nöjja mig med att säga:
    Ni e för goa, tack för att ni finns

Svar på tråden Lös biljett till barnkarusellen!