Lös biljett till barnkarusellen!
Åååå
Kokosen!
STOR VARM KRAAAAM gumman! vad jobbigt med din farmor!!!
Åååå
Kokosen!
STOR VARM KRAAAAM gumman! vad jobbigt med din farmor!!!
Lappis!
Skitkonstigt!
jag fattar inte heller!
Men håller fortfarande tummarna!!!!!!!
Borde jobbajobbajobba...
För jag har så mycket nu att jag knappt vet vare sig ut eller in.
Men just av den anledningen blir jag ibland nästan lite "paralyserad" Jag börjar på typ tusen saker samtidigt och det resulterar i att ingetblir färdigt...!
Så nu sitter jag med en kaffe och försöker andas och f-o-k-u-s-e-r-a.....
Skriva listor är bra! Det gör att jag lättare kan hantera sådana här saker.
Prio 1 prio 2 etc...
Så det försöker jag med nu.
Men skummade lie i tråden samtidigt!
Jag är ju såå inih-ete nyyyyfiiiiiiken på alla som går i Plustider!!!!!!!!!
Cicci gumman!
Jag saknar er i tråden också!!!!
Och du ang V och den kommande förlossningen så prata med folk som bor nära, typ grannarna. Detta ifall ni har hyfsat bra kontakt med dem. Då kan de säkert ställa upp att ta hand om honom innan han kan komma till dina eller din mans föräldrar, eller kompisar eller vilka som nu kan tönkas ta hand om honom tills ni är hemma igen.
Det går säkert strålande bra!
Nu ska jag fortsätta fokusera....
Yjingeling
och ha en strålande bra helg tjejer!!!!!!
jag komemr titta in för att kolla plusaktiviteterna!
Idag är det 1 år sedan JAG plussade!!!!!!!!!
Så ikväll kanske det blir champagne?
V har en flaska i kylen som vi inte druckit än!
Kanske kan bli ikväll???
Fast jag kommer jobba sent så jag lär nog vara trött. Så kasnke det är bättre imorgon trots allt.
Hm...
Halllååååå!
Skulle jag inte börja jobba?!!??!?!?!!!????
Å neeeeeej!!!!!
Tttade in lite snabbt för att kolla BIMarna.
FREJIS GULLGUMMAN!!!!!
Skickar superkramar till dig FANFAN FAN vad ledsen jag blir!!!!!
Men tycker du verkar så hmla stark!!!
Nu hoppas jag att inte veckodagarna och helgstängt ska strula till det för er!
och MIN FAVVOKANIN! Jag hoppas trots att tempen sjunkit.
Har inte riktigt kunnat följa med i er temperaturdiskussion så jag är itne säker på att jag förtått det hela rätt. Är det så att temperaturenär väldigt mycket lägre när tanten är på g??
I vilket fall så hoppas jag fortfarande, men OM hon kommer nu i helgen så hoppas jag att det ska ta sig med er lilla eskimå!
KRAAAAAM!
Å nEEEEEEEJ!!!
Gick in för att kolla BIMarna och vad ser jag. koko och Nenne JÄTTEBAMSEKRAMARNA TILL ER BÅDA!!!!!!!
Har inga ord just nu.
Känner ig jätteledsen och ARG å era vägnar. Det skulle ju FUNGERA NUUUU!
Faan!
Page,
skönt att J verkar må bra!
Men sorgligt med din mammas skilsmässa. Skönt att du kan stötta.
Och vad beträffar AF så säger jag abra : lägg ner skiten! Jag blir sur bara jag tänker på det stället!!!!!!! Aaaaargh! När jag var arbestlös gjorde de inte ett skit!!!!!!!!! Min handläggare hade NOLL koll på min utbildning eller vilka typer av karriärvägar man kunde göra som forskare. Vad faan! JAG kunde fasiken skött hans jobb bättre!!!!
My God! Ska inte sådana vidareutbilda sig så de kan hålla sig ajour med vad som händer i samhället. Så att de kan hjälpa olika yrkesgrupper när de blir av med sina jobb!
Näe, jag tycker att det känns som STORT SLÖSERI med Skattemedel! Fast det kasnke bara är ett sätt att hålle några till med jobb.... Att bli handläggare på AF istället för att vara arbetslös.
Jaja, trist. Det värsta var nog ändå inte inkompetensen utan arrogansen man möttes av! Och känslan av att man var en brottsling eller så, Att de liksom bara "visste" att man var en ful fisk som självklart fuskade!!!!! Heerregud! Som om man inte ville något hellre än att få tag på ett jobb! Näe, jag gillade INTE AF! och ärloigt talat kule jag gärna vilja se ngn statistik över hur många jobb de egentligen förmedlar på det där stället. De flesta jag känner som fått jobb har faktiskt fått det via kontakter. Egna kontakter. Eller headhunting eller liknande. Det är typ...ingen som jag vet som fått jobb via AF.
Så vad är effektiviteten då???????????
Jobb per AF-anställd???? Hm?
Näe nu MÅSTE jag lägga mig.
Ögonen håller på o klistrar ihop och det är en lång dag imorgon, Igen.
Hm....
Kramar igen till er alla som behöver kramar!!!!!!
Har inte hnnit ikapp men skummat lite och sett att Gosnosen har ett finfint embryo!! GRATTIS!!! Nu hålls det tummar inför återinföringen!
Å har inte hunnit läsa ikapp (som vanligt...) men vill ändå skicka kramar till alla som behöver det!
Själv är jag ledig idag och imorgon! JIPPIIIIIEEE!!!!
Jag är nämligen såååååååå TRÖÖÖÖTT!!!!
Lill-tjejen har kommit in i en period när hon sover så dåligt! Vaknar var och varannan timme hela natten. jag tror det är någon form av utvecklingsperiod för hon verkar drömma otroligt mycket hela tiden och jag tror att det ibland är drömmarna som väcker henne.
Däremelan äter hon fortfarande väldigt frekvent även på nätterna så näe det blir inte mycket sömn....
Tror att sömnbristen gör mig lite låg ibland. Haha, igårnatt sov jag typ 2 timmar på hela natten. Och sedan jobbade jag som vanligt 9 timmar. Jag som egentligen tänkt att jag skulle kunna ha ngt kortare dagar nu, men det har snarare blivit längre. Är så jädra stressad över jobbet också! Måste få fram en del resultat tills innan vi reser till Sverige över jul. Och det är ju bara 3 veckor kvar!
Men har bestämt mig att jag sedan typ från slutet av januari eller så, ska ta det lite lugnare med jobbet igen. För jag klarar itne av detta tempo när jag inte får sova. Plus att jag ju VILL TRÄFFA min dotter också! Nu är det ju maken som har mesta tiden med henne hemma på vardagarna. Hon går ju på dagis också såklart, men efter att han hämtar henne där så har han ju ett par timmar med henne innan jag ens kommer hem.
Men det är så stor skillnad när man är ledig så nu ska jag njuta av den här långhelgen!!!!
Det är ju Thanksgiving här idag så vi är bortbjudna ikväll vilket också är så jädrans skönt! Ska även bli skoj!!
Förresten ni SKÅNETJEJER!!!
Vi har fortfarande inte bokat ngn biljett ner till Skåne. Funderar på en hyrbil. Men vi lär säkert komma till Lund ungefär runt den 28:e december eller så. Så om ni fortfarande är sugna på att ses och typ ta en fika under någon av dagarna mellan jul och nyår så vore det UPERKUL!
TINGA, jag vet inte ifall det kanske är jobbigt för er att ta med båda grabbarna ut, så om du tycker det vore enklare ifall vi ses hemma hos er så är jag öppen för det också. Då kan vi ta med fikabröd! Men ta nu inte detta som att vi MÅSTE ses HOS ER för så menar jag itne! Det var mest en tanke på att det kanske är jobbigt at koordinera två små skruttar för en fika på stan. Jag tycker det ibland är knepigt med bara en....
Men som sagt, annars kan vi ses på ngt fik också. Fast det måste nog bli ett med mycket plats för barnvagnar för det lär väl bli en del sådana???
Tror jag lyckats se att ngn av "nykomlingarna" också är skåning. Var det EA&EJ kanske??
Iallafall är ju alla Skånetöser som råkar finnas i regionen välkomna att dyka upp.
Kram kram!
Nenne gumman!
Skickar en extravarm KRAAAM till dig tjejen! Såg just nu att du är ledsen och nere. Tycker ändå det är konstigt att du inte blev bjuden till dopet! Det kan ju inte vara så att man bara bjder de i stigg gäng som har barn?!?!?!!! Skitkonstigt tycker jag!
Supergosekramen till dig från oss iallafall!
Även Lipton!