Inlägg från: sweetstreet |Visa alla inlägg
  • sweetstreet

Lös biljett till barnkarusellen!

September!
    heeej vad kul att se dig!
    Det ar länge sedan!
    Hur mår du och bebisen?

• sweetstreet

Nej nu ska jag gå och äta lite lunch!
    Jag är hungrig!!!

Och MSW (visst var det du som undrade om min viktnedgång under amningen?) Jag äte också mycet. Blir hungrig stup i kvarten och stoppar i mig mellanmål och så. Men det hjälps liksom inte. Jag tappar ändå kilon. Och jag tror faktistk att jag itne ens får i mig tillräckligt med kalorier nu sedan jag började jobba för mjälproduktionen går stadigt neråt....
    Försöker att boosta med glass och godis och feta saker på kvällarna, men de verkar inte räcka till.

Jaja, det kommer nog bli formula nu efter jul tror jag. Men det gör itne så mycket eftersom Lill-Skruttan har börja äta solids nu och det går jättebra!!

• sweetstreet

Nenne
    vi kommer till Arlanda den 18 december.
    Åker vidare till Skåne den 27:e
    Sedan åter hem hit den 4 januari

• sweetstreet

HAhahahaaa!1!
    Här var det liv i luckan som vanligt när Nenne är kåt!!!!! .-o

• sweetstreet

Och saffranspannkaka lät supergott!

Själv har jag lagt julgodis och jlbak och pyssel åt sidan iår. tror inte jag kommer hinna. Känns mest som om det bara skulle öka min stressfaktor. Tyvärr.
    Så det blir nog inget sådant. Däremot ska vi göra glögg såklart och ha glöggfest! Som vi brukar. Men glögg är ju lätt att fixa.

• sweetstreet

EA

haha! Kan förstå att maken tycker så!

• sweetstreet

Gaaah! Var är min jobbmotivation????
    Jag måste glömt den på bussen!!!!!

usch jag borde göra en del saker nu, men det enda min hjärna just nu kan tänka på är "kanske en mugg kaffe??" och "hänga här på tråden". Vilket är väääälllldigt negativt för jobbresultaten!

• sweetstreet

AM,
    ja jag fattar inte hur det överhuvudtaget ska kunna bli några ev framtida syskon!!!
    Att rulla runt i sänghalmen känns inte optimalt just nu.
    Fasiken. Vår sexstatistik är så deprimerande sedan vi fick Lill-Snorpan att om det bara vore för sexet så skullle jag kata mig ut genom sovrumsfönstret genast!

• sweetstreet

För min del och makens del är det nog framförallt sömnbristen som är den största boven.
    Om man får välja just nu så smäller en extra timmes sömn högre än sexiga orgasmutbrott. Tyvärr.
    Ibland har vi liksom börjat, men sedan har det hela slutat med att man bara gosar lite och somnar. Mitt i alltihop liksom....

Känns som jag inom loppt av 2 år har utforskat två extremer. Från tandborstsex till ökentorka!!!!!!

• sweetstreet

Oj AM!
    et låter lite läskigt med propp!!!!
    men om det inte ska vaa ngn fara så kasnke det inte är så illa som det låter.

Och nej! Du skrämde inte iväg mig med ditt sexprat. Jag var bara tvungen att faktiskt jobba lite...

Det knepiga med att ta till vara tupplurarna är att dottern itne sover särksilt länge. På dagsi sover hhon längre men hemma sällan mer än runt 20 minuter i taget max.
    Och det är kasnke lite snabba ryck för att få igång den här sovande björnen...?
    ??
    Den är liksom inte bara sovande utan kanske mer i dvala. Tror den gått i ide???????????

Så lite längre tid behövs nog.

Fast som du säger så pratar vi redan om detta. Nu är det ett av våra stående skämt faktiskt. Även om det egentligen är ett rätt tragiskt sådant. Att ingen av oss har tillräcklig lust att göra några större gymnastikkonster med varandra....
    Så vi är båda definitvt på samma våglängd. Men det är ju inte roligare för det egentligen.
    Jag kan ibland känna att det varit bra ifall åtminstone NÅGON av oss hade haft lite mer energi och lust, för jag tror att det mest är själva initiativet som måste tas. Kanske hade man då tyckt att den där förlorade sömntimmen var helt okej för att man fått en bättre vara efter tradingen??
    Men som läget är nu så orkar ju ignen av oss riktigt.

Igår t ex gick jag och knaopade vid 21-tiden! Herregud!

Svar på tråden Lös biljett till barnkarusellen!