Lös biljett till barnkarusellen!
EA&MJ - Välkommen! Stockholmstjej?
Hmmm, jag som varit chef på Ikeas reklamationsavdelning i ett antal år rekommenderar ju starkt att man sparar sina kvitton och garantibevis. Jag var ordningsam redan innan jag hade det jobbet, men nu är jag definitivt en "ordning och reda"-person. Maken tycker jag är helt överdrivet organiserad
Jag har sorterat alla hans papper i flera år nu. Hade faktiskt nytta av att jag sparat hans lönespecar i fem år, eftersom han bytte jobb och de strulade med hans förskottssemester och tjänstebilsförmån. Faktum är att det räddade oss från att betala 16000kr...
Håller tummarna för att lille Victor får hjälp hos doktorn idag!
Frejis - håller tummarna för dig med, men av helt andra skäl!
Nenne - Ha så kul på jobbet!
Ang syskonskaran så är jag äldst av tre syskon. Är en typisk storasyster och mina andra syskon håller sig till resten av stereotyperna
Det skiljer två år mellan mig och lillebror. Vi hade skitkul ihop under uppväxten, nuförtiden är vi ganska olika som personer men trivs ihop även om vi inte har så mycket gemensamma intressen. Mellan mig och lillasyrran skiljer det 7 år. Vi hade väl inte så mycket gemensamt under uppväxten, men trivs superbra ihop nu. Vi har så fruktansvärt roligt ihop. Jag är superglad och tacksam för mina syskon.
Jag vill absolut ha ett syskon till Matilda om det går, men det får nog vänta ett litet tag. Vill liksom Oms återhämta oss lite både jobbmässigt, ekonomiskt och känslomässigt.