Lös biljett till barnkarusellen!
Har ströläst lite under dagen och nu kommer jag knappt ihåg vad jag skulle kommentera...
EA - Vad tråkigt att höra om din mamma (och mostrar med för den delen). Livet är verkligen inte rättvist. Skickar kram iaf.
AM - Vad skönt att fvp är över nu iaf och att det gått bra. Håller med tidigare kommentarer om att du bör njuta av soffläget och hålla dig ifrån familjeliv... Du vet att sånt sällan leder till nåt gott
Mrs B - Trist att Maltes kräkningar håller i sig. Vår bvc-sköterska säger att välling är helt ok att livnära sig på om man är sjuk. Om han dricker det så kanske du ska fortsätta ge honom det tills magen stabiliserat sig?
Gosis - Hoppas att det har gått bra för dig idag! Har tänkt på dig!
Vad är tarte tatin? Att det innehåller äpple förstår jag, men vad skiljer det från tex en äppelpaj?
Piggis - Trist att ni inte var med på tv igår. Jag spanade som sjutton...
Ang körsbär så föredrar jag dem färska. Allt annat går bort. Gillar inte grejer smaksatta med körsbär heller...
Liten - Imponerande mängd chokladbollar som du fick i dig! Tur det inte var jag, för jag går upp i vikt bara jag tittar på en chokladboll...
Vad sjutton var det mer jag skulle kommentera? Måste tillbaka och läsa lite igen...