Jag gör som Mrs B:
Konserverade körsbär - BLÄ!
Glögg - MMMMMM!
Frukt i mat - Som flera andra, funkar ibland, dåligt ibland. Och apropå det och 80-talet så är jag löjligt förtjust i böcklinglåda med banan, tomat och grädde som ätes med potatismos.
Mrs B - Tråkigt att malte fortfarande kräks, men skönt att han är på bättringsvägen iaf. och grattis till dagisplatsen!
AM - Vad skönt att det är över nu!! Tycker du gör helt rätt i att parkera på soffan ett par dan nu, säg till om jag ska komma förbi med vindruvor.
Liten - Nu kan man ju skratta åt tårtan, men jag förstår att det inte kändes jättekul då.
Page - Härliga tider! Hoppas att det fortsätter åt rätt håll nu, och vad skönt att ni kan börja leva som vanligt!!!
Cicci - Låter mysigt, är impad av att du tar dig ut i alla väder! Är själv dålig på det, fast när jag väl är ute bryr jag mig.
sweet - Heeej!!!
Gooooosis?? Hoppas såååå att det gått bra på äggplocket idag! Fast du kanske ligger och sover nu, som jag gjorde efter mitt ÄP?
Ego:
Fick nästan panik under frukosten i morse eftersom jag fick sån mensvärk, kände att nu är endon tillbaka, det är kört för alltid. Packade ner värktabletter men har ännu inte tagit någon, och det gör faktiskt mycket mindre ont nu. MEN, Telis, jag vill jättegärna ha ett paket crinone till nästa försök, för nånstans känns det som att det brinner lite i knutarna nu...