Lös biljett till barnkarusellen!
Tack för alla tips Liten, AM och mugglan, "tyvärr" kör vi med det mesta redan. Har dock bytt bort linfröoljan from igår eftersom det sätter igång magen (hade jag missat, men borde ha fattat eftersom jag äter krossade linfrön för att få igång min tröga mage... Puckat!), och han raketbajsar. Så nu får han rapsolja i gröten och smör eller olja i maten (har han fått hela tiden). Han äter ju vår mat (eftersom han totalvägrar barnmat - den smakar ju ingenting), och vi kryddar precis som vanligt (utom med saltet då), dvs ordentligt.
Liten & AM - Precis det jag är ute efter, självklart är det en omställning, varför tog hon inte ens upp det?? Vågade hon inte för att det var sambon som var där??
Men nu ska jag sluta tjata om det.
Page - Vilket praktpucko, lider med både dig och din mamma och förstår inte att det finns såna människor. Tycker han låter sjuk på riktigt, psykiskt sjuk alltså. Och säga som han sa om dig och J, det är fullständigt oförlåtligt.
Ore - Det var nog det värsta jag hört i tvättstugesammanhang!!! Förstår att du längtar till egen tvättstuga.
Det värsta jag varit med om är att en tant som skulle låna tvättmedel av mig öppnade hela förpackningen (jag hade bara öppnat litegrann för att lättare kunna bära med mig tvättmedlet), och en annan gång var det en som sett snett på bokningslistan och börjat tvätta på min tid för att han trodde den var ledig.