Hejsan,
Har haft jätte mycket på jobbet, så har inte hunnit in... Kollade igår för att se vad som hänt med Lappis, gud vad skummt det är med din hcg, jag har aldrig hört ngn som haft "+" så länge efter tidigt mf (men du hade ju hört på fl sa du)...
Själv är jag svintrött. Victors sova bra period blev sannerligen kort. Sen vägrar han äta på dagis. Jäkla grej alltså. I går var det chiliconcarne (hur stavas det?) cch han hade endast ätit en halv knäckemacka! Inget mer!
Hemma skriker han fram till jag ger korv eller köttbullar. Han gallskriker absolut inte, men det är gnäll och så pekar han mot kylen... ja ja, hoppas verkligen detta är en fas, för jag tycker det är pinsamt att han tramsar så. I torsdags hade han ätit 2-3 portioner fiskgratäng på dagis, varför ena gången o inte andra? Ja ja nog om det....
BS, har bara läst sista sidan. Jag förstår att ni har det jobbigt, men jag får mig små skratt när du skriver, det låter så sjukt alltihop
I dag ska vi på två-års kalas, min man år så där road Men men, jag som är så sötsugen ser fram emot först smörgåstårta och sen en smarrig varnlig tårta. Jag har verkligen fått sötsug helt plötsligt, till och med att jag ätit godis på jobbet, gör jag aldrig annars.
Har gått upp 4 kg nu
Kommer inte ihåg vad jag skulle kommentera, så jag tar och styker lite...