Nu slänger jag in ett inlägg igen, är just nu på sidan 885...
Namn: Litet lustigt att ni ägnat helgen åt att prata namn här, jag och maken satt i söndags kväll och spekulerade i vilka namn som kan bli aktuella om vi någon gång får ett plus... Vi är rörande överens om Beatrice för en tjej (har inget emot långa namn, och det funkar hyfsat internationellt, är möjligt att uttala ganska rätt...) Var det Cicci som gillade Oscar för en pojke? Det får bli mitt nästa förslag, efter att maken dissade Jonathan... Han dissade även Johannes, men hade inga andra förslag. Så det kanske vore bäst om vi fick en flicka. Hästnamn har jag också ett gäng, som börjar dyka upp som barnnamn... Saga och Tindra t.ex. V-namn för en tjej är ju Veronica (mycket fint namn tycker jag, pussla litet med bokstäverna i mitt nick...) och Villemo (någon som läst Sagan om Isfolket?).
Amaronevin - någon som vet något om det? Finns det en massa olika? Vilket är bäst? Vad kostar de? Det var tydligen en önskad present till syrrans blivande man...
Handarbete pratades det om, blir imponerad av erat virkande och stickande... Sticka vågar jag inte ge mig på, men virka kan jag. Fast jag håller mig hellre till andra grejer, smyckespyssel av alla de slag helst...
Lappis: Härligt med ett så bra samtal med din pappa!
Nu ska jag läsa de sista sidorna...