Lös biljett till barnkarusellen!
MSW - Hur funkar wii fit?
MSW - Hur funkar wii fit?
Hmmm, Isolde el Joar är det som gäller här. Ja, de lär väl vara ensamma i klassen med de namnen...
Mrs B - Hur är det med Malte?
AM - Ja, så kanske det är! Fast det är nog inga jättevanliga namn i den generationen.
Mrs N - Vad skönt att han är bättre!
Mrs B!
Haha, jag skulle visst hetat Esmeralda el Fjodor! herregud, har de inga vanliga namn med i slumpgeneratorn?
Här var det blandad kompott idag! Nu när jag just ägnat hela Matildas sovstund till att läsa ikapp, så har förstås det lilla livet vaknat lagom tills dess att jag ska kommentera. Typiskt!
Vilka människor det finns! Tänker på skitgubben i Norge bla. Jag blir oxå arg när jag läser dina inlägg, Page. Hoppas att det finns någon slags rättvisa och att han bli olycklig framöver.
Tvättstugetokan är ju ett annat exempel på störda människor... Tycker nog att du borde ta upp fighten, Ore! Hänglås är väl den enklaste och billigaste lösningen till att börja med.
Din bvc-sköterska, Koko, verkar ju inte heller vara helt normal. Snacka om att skuldbelägga! Det vet väl alla att barn växer i perioder och sjukdomar och utvecklingssteg påverkar i allra högsta grad. Jag skulle ta kontakt med bvc och ifrågasätta, om inte annat för min egen sinnesro...
Men ditt bröllop blir ju läckert iaf Har ni bestämt var bröllopsnatten ska tillbringas och sedan bröllopsresan???
MSW - Började med smakisar till M's fyramånadersdag! Testade potatis, palsternacka och gröt först. Gick sådär, men det var kul att börja!
Grattis Mathilda på 1-årsdagen!!!
Lappis - när blir ÄP?
EA - Hur är läget med tanten?
Liten - Var oxå och kollade in FRK på Åhléns. En del fina grejer faktiskt till bra priser! Tack för tipset!
Ang längd så är jag bara 1,57 så jag hade gärna tagit några cm till. AM - du kanske kan dela med dig?
Det här artar ju sig till en toppendag för dig, AM! Grattis till fvp-resultatet och dina reafynd!
Cicci - Vad skönt att det visade låg risk. Men är du fortfarande orolig kan det kanske vara bra att överväga fvp ändå, mest för sinnesfriden. Ha så gott när du är borta!
EA - Ha så skoj i Köpenhamn! Hoppas du hittar en massa fina saker och att tanten håller sig borta!
MSW - Jag tycker absolut att du ska prata med din BM. De har ju kuratorer som är insatta i sådana frågor och jag tror det kan vara bra att prata med någon! Kram!
Vad mycket som skrivits sen sist... Jag som skulle städat...
AM - Superfina ringar!
Har märkt att jag blivit mer och mer förjust i glitter o glamour med åren. Var väldigt sparsmakad förr. Min vigselring är dock ganska enkel. Smälte ned förlovningsringen och gjorde som denna:
www.handsweden.se/viewpage.asp&id=9
Fast med designen som var för två år sedan. Lite mer kantig i fattningen och två smala ringar till. En i vitguld och en i rödguld. Halvdann bild finns i mitt galleri.
Försökte hitta bild på vår tårta, men den hade försvunnit. Måste kolla upp var jag kan få tag på den igen.
Vi hade ett paisleymönster från en svartvit tapet av Cole & Son som tema. Färgerna för hela bröllopet var svart, vitt och mörkrött. Vi hade vita marsipantårtor med hallon och chokladmousse och paisleymönstret var tryckt på marsipanen. Sen lite röda rosor som dekoration. Jag var nöjd!
Nenne - Tycker det var asdåligt om alla andra var bjudna utom du! Sånt retar mig verkligen. Vet att jag och maken inte blev bjudna till olika tillställningar i makens gäng under en period eftersom han var den siste att få barn. Sen sa de "Vi trodde inte ni tyckte det var kul med alla barnen där". Jag blev ledsen, för det tycker jag är upp till oss att avgöra om vi tycker det är jobbigt eller inte. Och vi hade inte börjat försöka eller så, så ämnet var inte känsligt för oss. Vad som däremot var jobbigt var just känslan av att bli utestängd... (Usch, blir fortfarande sur när jag tänker på det...)
Oms - Hon är för söt din lilla Mathilda! Jag vill oxå ha länken med ALLA bilderna!
BS - Bra att du bokat tid hos gyn! Vet oxå hur det känns med att skämmas med vikten. Usch, kan få ångest dagarna innan. Jag har oxå alltid klänning el tunika när jag går till gyn. Man är utelämnad nog som man är...
oj, min länk funkade visst sådär. Det är den ringen som är längst upp till höger...
Vickan - Trist med tanten! (Fast det känns ändå bra att du verkar börjat landa lite i nuet och den värsta förvirringen lagt sig. Helt säker blir man kanske aldrig, för det är alltid lätt att veta vad man har men inte lika lätt att veta vad man får..., om du förstår vad jag menar?)
EA - Vilket mögel med er bil! Hoppas röret är en billig del...
Lappis - Håller tummarna för dig! Du får helt enkelt sysselsätta dig fullt ut med julmys och julklappsinköp under en period nu, så väntan inte blir lika kämpig.
Ore - Hur gick det på Ullared? Maken o jag ska dit en eftermiddag nästnästa vecka. Får se hur många man får trängas med då...
SJälv har jag precis kommit hem från stan efter att ha fixat lite inköp till advent och två tröjor! Så skönt att få lite egentid!