Lös biljett till barnkarusellen!
Tack för igår tjejer! jag håller dock med om att vi borde köra speed dajting eller helt enkelt träffas oftare så att man hinner m o prata m alla.
Det var kul så länge det varade, Mathilda förstod inte alls varför vi skulle vara där inne i mörkret o värmen när hon såg (under sin lilla promenad) att man minsann kunde gå ut genom dörren som all kom in igenom! hon blev som förbytt när vi kom iväg och satt o pladdrade glatt i vagnen - hon gillar verkligen att vara ute!
vi promenerade tunt en stund innan vi åkte hem o åt middag hos min mamma och det e liak kul varje gång för mamma har en katt som Mathilda är skräckblandat förtjust i, det e så kul att se hur hon beter sig när katten är nära.
Piggelin - ja folk hanterar sorg olika, så är det men det var lite för mkt för mig (länk nr 2) jag hade inte valt att publicera en bild o födelseannons närr flickorna troligtvis var dödfödda (alt dog under dagen)
Piggelin igen - Sack n' seat - är den bra? funderar på att köpa en o ha m mig när vi reser nu i jul.
Vickan - tack för tumhållning o böner! ang dig då , ja vad mer kan jag säga än vad som har sagts? jag tror att du tänker mer på det här än vad du tror och jag vet att du tänker på eller av - svart eller vitt osv, jag har gjort det själv i många år så jag förstår dig där men som sagt - våra män gör inte det så jag vidhåller att det anbelangar dig att ta en djupare diskussion m maken så att han förstår de olika turerna, såväl dina egna som de biologiska faktorerna. Som du själv säger så kommer du inte att "råka" bli gravid då du har full koll på din cykel, dock tror jag inte att maken din känner till detta m cykler lika bra som dig (vilken man gör det i det här skedet?) han kan mkt väl tro att han inte behöver engagera sig mer då han vet att ni kör oskyddat och därför finns chansen. att du nu håller dig undan dina fertila dagar är ju som om du kör skyddat utan hans vetskap - har du tänkt på det? jag tror att det kan leda till ett onödigt problem om han kommer på detta utan att ni pratat om det.