Lös biljett till barnkarusellen!
om 2 veckor ska vi fira lillskruttan, hon fyller ju 1år 26 november och vi kommer ha öppet hus såväl 29 som 30 november. jag har ingen aning om hur vi ska lägga upp det, dock är det många som vill komma men alla kan inte samtidigt pga jobb och olika aktiviteter samt att det är praktiskt svårt att få plats m ens hälften samtidigt. Jag ville helst bara ha fika då vi behöver spara alla pengar inför Gambiaresan men maken vill bjuda på mat, speciellt för hans släktingar som kommer att dyka upp lite senare under kvällen... för maken o familj är barns födelsedagar ngt man firar ordentligt framförallt de första åren så jag tror att det blir nog som han vill i detta fall. funderar på att köra fika m mina gamla vänner o min familj på dagtid båda dagarna o mat på kvällen för hans släkt samt eftersläntare...
vet inte ens vad jag ska ge Mathilda i 1-års present...funderar på att ge henne lite senare istället då vi vill att hon ska få massor av nya leksaker att ha m sig till Gambia, framförallt till flygresan behöver man ha en hel arsenal m skojiga grejer..