Lös biljett till barnkarusellen!
Förresten,
ska du äta ngn blodförunnande denna gången? Typ magencyl eller vad det nu var någon här inne pratade om för länge sedan??
Förresten,
ska du äta ngn blodförunnande denna gången? Typ magencyl eller vad det nu var någon här inne pratade om för länge sedan??
Ah! Du hann före med mobilnumret!
Bra då ska jag kolla min inbox här. Jag är annars USEL på det. som om ngn här inne inboxar mig säg gärna till i tråden innan! Annars kanske jag missar....
Gosnosen,
du jag har glömt (FÖRÅÅÅT!!!) men hur är läget för dig nu???
Ledsen att jag verkar totalt ointresserad, så är inte fallet, men jag hinner mest bara skumma tråden nuförtiden. och jag har glömt hur det gått för dig. Var ligger ni nu? Ska du göra IVF eller hur ser planerna ut?
Aha så det är ÄD på g för Gosnosen??!!!
Det hade jag missat.
När ska Telis-gumman göra ÄD??
Oj nu ska vi visst luncha här.
BRA för jag är huungrig!!!!
Megabautakram!!!!
Telis!!!
vart finns nya galleriet?????
Åååå vad fint med galleriet!!! Så STORA allas barn har blivit! Helt galet ju!!!!
jag ska skicka in lite fler bilder till dig Telis.
Så kan du lägga upp dem också.
Har ju inte skickat något alls sedan de första bilderna dagen hon föddes. Fy på mig!
Jag mår bra fast tröööötttt idag. Hm, varför äter min dotter emr på natten än på dagen???
Och nu har jag noll jbbmiótivation vilket resulterar i att jag jobbar på sparlåga... Hm, inte så bra egentligen .....
Trist med sokerråttan som försvann!!!!
Hur är det med dig Nenne-Skrutt?????????
Tack för mailet!
Hm vilket urkonstigt ord jag skrev där ovanför!! Jobbmotivation skulle det ju vara!!!!!