• nennesjuttioåtta

Lös biljett till barnkarusellen!

Välkomna nya som gamla tivolibesökare!

Nu drar en ny tur av barnkarusellen igång! Kliv på och du får uppleva en galet snurrig tid: Att bli illamående, spy, klämma ut vattenmeloner genom små hål och vinna högsta vinst på Tombolan och efteråt tycka att det var en jäkla häftig upplevelse och direkt efter det sätta sig i den familjevänliga berg- och dalbanan. En del tycker den är hysteriskt rolig, även om vissa bitar av turen kan kännas lite jobbiga. Men hur vanligt är det att få sova när man är på nöjesfält - EGENTLIGEN? Det är bara att gilla läget, och har du väl klivit på kommer du aldrig av!

Vissa av oss har, enligt lagen om all tings jävlighet, ställt oss i fel kö och väntar fortfarande på att få kliva på...

Men i väntan på att det ska bli dags för nästa tur så finns ju förstås Flumride som alla får åka med gratis (även de som redan sitter på bergbanan får respit för en tur då och då, utan att passera Gå). En helt fantastisk skapelse där vi glada i hågen får åka stock, bli våta och få en hisnande avslutning som killar rejält i magen, förhoppningsvis med en hel del sprut och om det känns bra så får vi åka ett varv till.

Nu åker vi!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-02 17:37
    Attans, jag glömde ju nämna att vi som står i fel kö såklart hamnar av misstag i kön till Fritt fall ibland. Otäck upplevelse men vet inte om väntan innan nedsläpp är värst eller själva nedfärden. *ryser* Dock landar vi med fötterna på jorden till slut, mycket tack vare alla ni andra som tar emot oss så vi landar mjukt.

• Svar på tråden Lös biljett till barnkarusellen!
  • nennesjuttioåtta

Cicci
    Välkommen ifatt Alltså jag ska nog ha ÄL som vanligt (nästa vecka), men det belv väldigt slemmigt i söndags och i måndags (om jag minns rätt) så jag trodde att den dök upp väldigt mycket tidigare. Vi får se vad doktorn ser idag, hoppas att min kropp spelade mig ett spratt pga medicinen bara, för jag vill ju ägga när vi har perfekta spermier att stoppa in!

koko
    skumt med böjen! Men vadå, sexade ni eller inte? Fast du behöver ju inte tajma för att det ska ta skruv i karamellen.

AM/Cicci
    Å fy fasen vad sorgligt! *ryser*

• nennesjuttioåtta

koko
    hahah försök inte, ni har nog gjort tillräckligt! Snuskpellar! Jag såg nog...

• FruCicci

Am, ja det kan stämma - tyckte de sa att hon var 9 år och att hennes bror går på samma hus som min son. Hon hade tydligen blivit friskförklarad så sent som i somras, men ngt hände och sen gick det snabbt?
    Fröknarna var lite tagna då de jobbat med familjen.
    Jätte ledsamt!
    Man får vara glad för det lilla, man får sig tankeställare hela tiden!

OCH Am det var tyskar Ryyyyyyyyyyyyys

Ok då fattar jag Nenne, hade för mig att du skulle äl-lossa först nästa vecka i samma veva som Lappis ska plussa Och Ore

Väntar på att maken ska ringa och jag ska läsa upp mitt mail innan jag trycker på send...

• Liten med Mindre

Usch för när barn dör! Har blivit otroligt mycket känsligare nu, även om det var illa nog innan.

Tyckte det var hemskt nog igår när en kvinna blev sjuk på tunnelbanan. När ambulansen kom så märkte jag att hennes 8-9 åriga dotter var med och var helt förstörd. Förstår det jag! Ensam på tunnelbanan med stirrande (och för alla del hjälpsamma)främmande människor och en mamma som blivit sjuk i något. Ryser!

• _koko_

nenne - Vi sexade, men det så kallade avslutet uteblev...

Fy vad tragiskt med barnet som dött! När jag inte hade barn var det hemskt att höra om sånt, men det känns 10 resor värre nu, jag vill bara blunda och skrika...

• Page

Hår och bajs är helt klart underskattat när det gäller underhållningsvärdet! Fast det med bajsvattnet var nog det äckligaste jag har hört.

Jag förstår inte varför man ska vara så himla rädd när man tillagar fågel? Visst finns det en massa otrevliga bakterier men om man håller normalhygien i köket behöver man säkert inte vara så orolig. Sa hon vars bästa vän är Klorin...

Har faktiskt ätit halvrå kyckling! Min vän bjöd på nån kycklingrätt, och jag kommer ihåg att det var så sjukt gott. Mmmmm, kycklingen var så mör och god. Efter att ha ätit upp det mesta upptäckte vi att fågelfan var ROSA, och vi förstod då varför den hade varit så mör. Vi hade dock tur och ingen av oss blev sjuk!!

• nennesjuttioåtta

MSW
    Förändringen kanske inte händer över en natt, kämpa på! Huvudsaken är ju att du försöker och testar så att ni till slut hittar receptet!

• nennesjuttioåtta

Koko
    men en försats kanske smet ut...?

Page
    Hej, hej!

• _koko_

MSW - Skönt att du fått sova lite mer! Kanske var det ersättningen, kanske att du ammade ofta, kanske en kombination. Håller tummarna för kommande nätter!

Svar på tråden Lös biljett till barnkarusellen!