• Page

Lös biljett till barnkarusellen!

Glömde säga...min abf-tant hade inte alls skvallrat på mig utan jag fick bara betalt för tio dagar, sen var mina dagar slut. Mina 300 nya dagar har inte kommit igång än, de har inte räknat ut än hur mycket jag ska ha.

• Page

AM, hur lång tid tar det innan ni får svar från fvp?

• Page

EA, var det du som undrade vad det är för fel på J? Han har lymfom.

• Page

Gällande min mammas skilsmässa så är hela grejen helt sjuk faktiskt. Nästan som i en film med misshandel, svartsjuka, dödshot och självklart hot om ekonomiska aspekter. Vansinnigt!!!

• Page

AM, usch, tar det så lång tid? Hoppas att brevet kommer snart!

Oms, det räcker gott och väl med hemsidan tycker jag. Informativ och bra!

EA, jag tror att stamcellsbyte är vanligt för leukemipatienter, kan vara orsaken.

• Page

Mrs B, visst blir man nästan lite förvånad när man inte får jobb som man är som klippt och skuren för? Jag brukar då undra vem det var som fick jobbet...

• Page

AM, jag hänger på! vad menas med konserverade körsbär? Jag kan ha tänkt på helt andra körsbär. Jag menade såna som ligger i nån variant av sockerlag, i en glasburk. Frysta körsbär har jag aldrig sett.

Åh, jag vill också säga mitt om frukt i mat. Bläääää!!!! Hahaha, snarare är det så att jag tycker inte om tanken om frukt i mat, när jag väl har ätit maträtter som innehåller frukt har jag tyckt om det (förutom pizza med banan och ananas, urrk). Det är likadant med curry. Jag tycker om curry, men jag tycker att alla recept med curry låter äckliga! Konstigt, eller hur?!

• Page

AM, ligg still! Det tar en bra stund att utveckla liggsår! Jag vet!

• Page

Ha! Nu kommer jag att berätta något negativt igen. Håll i er för nu är det gnäll på gång!!

Besöksförbudet som mammas man hade fått, har blivit hävt! Han fick förbudet eftersom han hade slagit mamma (hon anmälde dock inte då), klippt sönder hennes underkläder och folkdräkter (mammas jobb) för över 100 000 tusen kronor, och hotat henne. Eftersom hon har sitt kontor och syrum i huset fick han flytta ut. Han äger 9 lägenheter, och har sin mamma och dotter i stan, medan mamma har ingen släkt i Norge, så jag tycker att det är naturligt att det är han som ska flytta (tills bodelningen är klar)eftersom han har betett sig som ett svin.

Jag fattar inte hur det är möjligt att de häver besöksförbudet! Ska han skada henne riktigt allvarligt för att de ska förstå?

Svar på tråden Lös biljett till barnkarusellen!