• Mrs  B

Lös biljett till barnkarusellen!

KOKO
    NAN 3 finns i en butik här i stan, så visst finns det.
    Ring till din bvc sköterska och prata med henne tycker jag om du fortfarande är irriterad. Känns bättre då!

• Mrs  B

AM
    Max slutade med välling när han var 1 1/2 år, var inte intresserad längre, och sen dess gäller mjölk, yoggi och fil, som han ÄLSKAR!!!!

• Mrs  B

MSW
    Jag började när Max och Malte var 4 mån och började då med gröt och frukt.

• Mrs  B

Oms
    Jag vill gärna se fler bilder....
    Jag var iväg och tog kort på Malte på Stjärnfoto och de blev superbra. Han var så rund och go om kinderna, vilket han tyvärr inte är nu efter magsjukan. Men men bilderna blev jättebra iaf.

AM
    Gillar också dina ringar.
    Men gillar inte alls tårta.

Sweet
    Har inboxat dig!!!!!

Här dök tanten upp igår med besked, en vecka för tidigt, men allt har väl rubbats i och med tabletten jag tog. Eller?????
    Har haft väldigt ont denna gång, snurrig, yr och rejäla smärtor i magen.

• Mrs  B

BS
    Såg också att Malte har namnsdag idag, men tårta blir det nog inte men kanske lite glass....
    Bra att du har fått en tid till gyn för att göra en koll. Är ju aldrig fel om man känner att det inte känns bra. Fast kul är det inte att ligga där.....

• Mrs  B

Måste snart gå och hämta Max men måste bara tipsa om en artikel först:

Tidning: Vi föräldrar, nr 10 2008

Artikel: Embryoadoption Marianne adopterade embryon

Väldig intressant läsning!

• Mrs  B

Har precis hämtat Max (har varit på teater med dagis) och ätit en snabblunch (rester).

Det var trots direkt när vi kom hem.... men nu med mat i magen är det lite bättre iaf.

Max skulle ha lekt med en kompis men Maltes ena öga är alldeles "geggit" och kompisens mamma är höggravid och har sammandragningar så hon ville inte ha någon smitta och det kan man ju förstå. Men Max blev ledsen.

• Mrs  B

Lycka till Lappis!!!!!!!!!!
    Håller tummarna för många ägg!

Liten
    Malte tycker det är helt fantastiskt att krypa riktigt och har gjort det nu i ca en månad. Kryper efter storebror hela tiden för att kolla in vad han gör.
    Klappa händerna är också en favvis här.

Själv har jag huvudvärk idag och känner mig lite sådär. Maken började i fredags och Max och Malte hängde på så nu är det väl min tur.

• Mrs  B

En stor och varm kram till dig Lappis!!!!!!!!!!!!!!

BS
    Det är förkylningar vi har, för tusende gången i höst känns det som. Maken har haft ont i kroppen och huvudet liksom jag har nu, Malte har klet i ögonen och lite snuva och Max har snuva och är lite hängig emellanåt.

Svar på tråden Lös biljett till barnkarusellen!