• Mrs  B

Lös biljett till barnkarusellen!

Godmorgon!!!!!!!!!!!!!!

Sitter här med en kopp kaffe och försöker må lite bättre. Har en förkylning som inte vill gå tillbaka eller bryta ut, vilket både är jobbigt och irriterar mig mycket.....

Men Malte sover iaf och Max är på dagis och bakar pepparkakor idag. Kul!

Själv började jag julstäda igår, kul men jobbigt när man inte känner sig i form. Maken tog barnen så jag fick iaf vara ifred.

Lappis
    Det går nog bra ska du se med äggen och allt!!!

Koko
    Usch för magsjuka och er katt!!!!
    Skickar kramar.......

• Mrs  B

Sitter och skriver och skickar lite ansökningar till de få jobb som finns att söka och upptäcker till min fasa att jag har stavat mitt eget namn fel....

Är det därför jag inte fått något svar på de 4 jobb jag sökt?????????????????????????

• Mrs  B

AM
    Usch för matförgiftning/magsjuka!!!!!!!!!!!!!!
    Blä säger jag bara......
    Vårt kom snabbt och försvann snabbt förutom på Malte, men var väldigt smittsamt eftersom mina föräldrar också åkte på det.
    Maken gick bara på toaletten medan jag och barnen gjorde både och fast mest genom munnen.
    Krya på dig!!!!!

BS
    Skönt med en diagnos!!!!!!!
    Hoppas allt blir mycket bättre nu.
    Min mamma har snart gått ner 20 kg på nästan 2 år med hjälp av GI metoden. Funkar bra på henne då hon och pappa inte haft mycket till sötsug. Det hon tyckte var jobbigast från början var att avstå från potatisen, numera äter hon inte så strikt men följer ändå deras direktiv någonlunda.
    Själv har jag svårt för GI, som jag provat på för det är så mycket som jag inte tycker om (bla böner och linser) och mycket som min mage inte fixar....
    Funderar som sagt på viktklubben, ska ta beslut efter jul.

Lappis
    GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Till 5 fina ägg...............

• Mrs  B

BS
    Jo, det förstås, men det är ju varken bra eller lätt att gå ner 20 kg på kort sikt......hmmmmm

Shakers kanske, nutrilett?????????

• Mrs  B

Själv har jag kommit på att det bästa för mig är träning, men med en make som aldrig är hemma funkar det dessvärre inte så bra när man har två små barn i hälarna hela tiden.....

Därför måste jag börja med maten istället....

• Mrs  B

Lappis
    Jag äter mer nyttigt när jag tränar av någon anledning.
    Maken äter mer skräp när han tränar.

• Mrs  B

Hej hej!!!!!!!!!!!!!!!!

Ägg
    Kokta = gillar liksom BS bara vitan
    (min syster gillade bara gulan så det var perfekt när vi åt frukost med ägg )
    Max ÄLSKAR kokt ägg i kopp!!!!!!!!!!!!
    Stekt ägg = sådär, men make ÄLSKAR det
    Omelett = sådär

Syskonår
    Tycker det är perfekt med 3 år emellan!!!

Smoothie
    ÄLSKAR jag och Max. Brukar variera mellan olika frukter, men Max vill helst ha hallon, blåbär och banan.
    Ett bra mellanmål på dagis......

Telis
    Skickar snart nya bilder!
    Tack för du tog tag i det hela!

Välkommen sockerråttan!!!!!!!!!!!1

• Mrs  B

Hej så länge!!!!!!!!!

Nu ska jag hämta Max på dagis och sen ska vi ut och åka pulka för NU har vi SNÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ!!!!!! Tjohoooooo

• Mrs  B

BS
    Jajamensan vi har SNÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ!!!!
    Första denna säsong!
    Just nu blötsnö, men ändå.

Nu har vi varit ute i en timme och åkt pulka. Malte protesterade efter 45min, men vi höll ut en liten stund till. Härligt!
    Älskar snö!!!!!!!!!!!!!
    Gjorde tom en snögubbe men han rasade efter en liten stund tyvärr.

Bor helt fel i landet alltså........hmmmmm

• Mrs  B

Godmorgon!!!!!!!!!!!!!!

Har två busiga pojkar här som jag skulle kunna lämna bort för några timmar om någon är intresserad????????????????

Max är rastlös och Malte trött och gnällig (skrek konstant mellan 05 06, sen blev det alvedon).

Hade tänkt julbaka idag men det verkar nog inte fungera.

Igår åkte vi pulka idag regnar det....

Telis
    Jag har ett märke i smink som jag kan använda, allt annat får jag utslag av.

Svar på tråden Lös biljett till barnkarusellen!