AM HOPPAS DET GICK BRA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Koko fasen att det var tanten för dig med, o även stackars Nenne som fick köra in pluggen. Usch och fy. jag blir verkligen så ledsen för er skull. Jag hoppas ju lika mycket som ni.
NYA TAG!
Lappis, ag Lucia så har de både barn och vuxna som jag tittade på förra året i Hedvig Eleonora kyrka. Sen kör ju Gustaf Adolfs musikklasser fina lucia framträdanden varje år. Storkyrkan i Gamla stan har oxå, så då kanske ni kan kombinera med julmarknaden där. Kolla in kyrk programmen.
Sen har Nordiska Museét ett stort spektakel läste jag nyss.
Ha ha, banan med Fläskfilé och curry åt vi i helgen. Africana!
Skit gott. På Marstrands Värshus, när vi var där i somras, kostade den varmrätten 349 kr. Tror dock det var oxfilé då
Jag tycker inte alltid om frukt i mat, men det passar med äpplen till viss mat och annanas och kassler är vrålgott.
BS, vi hade badring till Victor i somras i Kroatien. Han älskade badringen! Sen köpte vi även en bad-båt, som liknade ngt djur, man satt ner dem, det var liksom hål i botten för benen, så han guppade runt i havet i den. (snöre som vi höll i så klart). Spade o hink hade vi oxå på standen, trots stenstrand, han gillade att fylla vatten i hinken och gräva i stenarna i strandbrynet.
OCH visst var vi poå skridsko invigningen igår. Regnent öste ner, men jag tycker inte att man ska banga för att det regnar.
Det var jätte mysigt. Blev lite blöta i rusket, men korven smakade extra gott när det var lite ruggit ute. Vi var där en timme, sen gick vi hemmåt igen. Victor tyckte det var jätte skoj. Musik, barn och mörkt med en lite grilleld, några vatten pölar och varm saft Nice.
Gosnosen, håller tummarna.
Liten, vilken tur att du hann hem igår. Jag var inne påp Gina Tricot härrom dagen, hittade massa roliga saker. Som Lappis rekommenderade även tunicor. Jag ska dit o shoppa i morgon förmiddag tror jag. Fast det är lite som HM antar jag.
Ett varv inne på Zara skadar inte, även Mango kan ha prisvärda saker. Drottning gatan har ju roliga butiker, vero moda kanske?
Annars är nog Gallerian bra, de har lite av varje som passar plånboken bättre än NK.
Svårt att rekommendera andra. Jag är ju en super klassisk tjej, som mest handlar märkeskläder, som GANT, Ralph Lauren, Tommy Hilfinger etc, men färre plagg. Party kläder handlas på HM, men det är ju inte party så ofta. Sen har jag en gedigen garderob sedan jag bodde i Dubai, då sydde man upp en massa roliga klänningar jämt.
Telis, skulle nog testa Hallen, o fråga dem vart man kan få tag på körsbär om de inte har, de har ju koll där inne.
Nu ska jag duscha!