Lappis, gode min tid vad skumt. Men jag säger som de andra, att det är ganska vanligt att man inte testar + förrän efter en vecka. Som piggis säger, så har jag mina tankar i det tysta tills vidare OCH att sova dåligt är ett symptom, jag sov kass under flera nätter, FrulLan gjorde oxå det
Ärligt talat så tror jag inte att du kan vara annat än gravid, jag har läst nu på internet om tempkurvor, och det är ingen som inte är gravid när tempen ligger högtoch still. Men det finns ju alltid undantag...
Stor kram
KOKO stor kram till dig. Jag vet hur det är, min farmor dog ju i maj, hemskt. Min pappa var helt förkrossad (så klart).
BS, det är en helt ny lite kille som du säger, han svarade med en gång på antibiotikan. Inga problem att ge honom, den smakar jordgubb, så jag häller den i hans saft så han märker ingen skillnad, man kunde även hälla den i vällingen sa de.
Frejis, hur går det?
AM vad trist att Livia fått ögongegga i af, men skönt att hon är pigg förövrigt.
Vi måste göra fönster i vår fastighet med, men det är ingen som vill ta det jobbet, det är tygligen skit jobb o hantverkarna väljer annat ist. Vi har bedrövliga fönster!
Att barn utvecklas i olika takt innan de är 2, stämmer faktiskt helt och hållet. De sa de senast på dagis idag
Barn konsentrerar sig på olika saker, vissa pratar tidigare, andra klättrar och intresserar sig för vuxenprylar etc. Som jag förstod det så är det en grej åt gången, de kan inte konsentrera sig på att utvecka tex både tal och gå, klättra osv, enligt förskoleläraren.
Oms, gött att vara bakis
Jag har en make som kom hem 03 i natt ganska onykter. VIctor vaknade 00.30 sen kunde jag inte sova ordentligt, vaknade varje halvtimme (om jag somnade alls) och var förbannad för att han inte kommit hem. När han väl kommit hem, så snarkade han som fan och pratade i sömnen - på engleska för att vara riktigt irriterande. Jag somnade efter 05, skit kul - not. Känner mig nästan bakis jag med.
Spännande med ÄP gosnosen, onsdag alltså! WOW
Vänner, jag kommer ju ner till jul igen, o då kanske vi hinner ses någon dag? Förstår så klart att du vill till Götet, självklart! Jag lär ha fullt upp i af.
Ore, du har väl BIM idag? När testar du?
Vinkar till Nenne, Tinga och er andra.... glömde vad jag tänkt kommenter och kan inte gå tillbaka nu.
Sweet gumman, saknar dig i tråden!
Jag fick tanten tillbaka efter 10 månader. Trappade ner amningen rejält när Victor var 5 månader, han åt ju gröt morgon o kväll redan då och sen fick han en burk till lunch.
Slutade helt när han var runt 9 månader, det var bara natt amning då.