Oms, så där som din stora tjej är Victor med, han snackar mycket men det är mycket dada fortfarande, men han började å andra sidan gå stadigt redan vid 8 månaders ålder ((med hjälp av att hålla handen så klart) och andra grejor som klossar och ringar klarade han lägga på varandra vid 8-9 månaders ålder, sådan finns det ungar som inte fixar ens när de är över 1år...
BS, jag tror maken kan komma loss ganska hyffsat han med, det får lösa sig. Vi ska skaffa barnflicka till våren, så det kommer inte bli super långa dagar för honom. Känner att barnflicka är onödigt nu innan jul och januari kanske man kan leta efter en lämplig, sen ha henne till maj ut.
Men det är vad vi känner nu.
Vi har ju absolut ingen här som kan hjälpa oss.
En tjej i mammagruppen har sin son på samma dagis som oss, så jag kan be henne hämta V och passa honom mellan varven (hon jobbar 50%)
Det jag tänkte på senast igår är vad vi ska göra med Victor när jag ska FÖDA nr 2!!!!!!!!!!!!!!
Om jag ska föda i samma raketfart igen, så hinner jag ju inte åka till söder och lämna honom till Frullan precis, han kanske får följa med om det är natt? Annars löser väl dagis det hela om barnet kommer dagtid?
Hmmm ja en fundering liksom............