• Fru E

Lös biljett till barnkarusellen!

Undra om de hojer hotellpriserna nar det ar Gbg varvet....

• Fru E

mugglan-da ringer jag nu igen
    oki, men da bestaller jag hotellrum sa snart vi bestamt traffen kann ingen press nu bara *fniss*

• Fru E

men vad irriterande, har ringer man pa telefontiden och mots av en telefonsvarare som sager var vanlig ring pa telefontiden eftersom vi inte har mojlighet att ringa upp men halla det ar ju telefontid mellan 14-15!!

• Fru E

Sa nu har de lamnat en lapp till gyn, svararen hade missat att den skulleb blinka nar nagon lamnat ett meddelande sa det fanns inte dar skumt

• Fru E

Hmmm....nu ringde gyn......tydligen ska jag inte ta nagot prov pa dag 3 eftersom det bara var infor provrorsbegruktning man gjorde det men det stammer ju inte med vad ni har sagt har........nu ar jag forvirrad vad ar ratt???? Han sa att provet inte paverkade nagot anda i det har laget....

Makens simmare var bra liksom min AL sa nu skulle vi lata naturen ha sin gang sa han sa det verkar inte som vi skulle ga vidare med nat ytterligare. Som han sa sa var foutsattningarna goda och jag skulle hora av mig igen om det inte fungerade pa nagon manad....
    Kanner mig lite "snuvad" pa hjalpen aven om jag inte ska gora det, kanske ska lata naturen ha sin gang nu till i sommar da vi forsokt ett ar och sen ta en ny kontakt. Vad tycker ni??????

Blev glad iaf att makens simmare var ok

• Fru E

AM-nu med Pergon sa ar cykeln kanon! Hoppas bara att det haller i sig sa har nar jag slutar med Pergon, kanns som om den har "hottat" upp AL lite sa den kommer nar den ska och tanten med. At ju rosenrot ett par manader men den andra manaden blev cykeln nastan 40 dar!! Likadant nar jag at Glandn sa vet inte om jag vagar prova mer eftersom cykeln verkar kajka ur och bli extra lang...

• Fru E

Men kopa burken kan man alltid gora och gnida sig mot den lite

• Fru E

Gosnosen-da blir jag annu mer forvirrad av det han sa, han lat valdigt bestamd pa att provet inte behovde goras de det inte paverkade vara chanser nu nagot.....

• Fru E

Kan det vara sa att man inte behover dag 3 provet om dag 21 provet visar pa sa pass bra varden som jag hade??? Att de andra proverna med ar ok da.....inte vet jag...spekulerar bara..........ska sparka mig i baken nu och ga en runda och posta paketet till min kompis i Stockholm

• Fru E

Nenne-haller med Ore,stall dig utanfor och banka tills de slapper in dig klart du ska fa dina sprutor (hmmm.....lat nastan som du skulle vara en narkoman nu eller nat). Borde ju kunna ga att fa recept aven om de inte har telefontid

Grodan-lat att falla tillbaka i gamla vanor

Svar på tråden Lös biljett till barnkarusellen!