• Fru E

Lös biljett till barnkarusellen!

Tycker vi ska ha lite bubbelfest traden anda for att hoja humoret

• Fru E

Gosnosen-men varfor borjade du ta dag 3 provet och inte dag 21 provet det du det? Tankte om din cykel/AL varit konstig som gjorde att de tyckte du skulle ta dag 3 provet......
    Blev lite paff bara nar han sa sa oh det inte stammer mot har inne....

• Fru E

Lapinette-na jag fattar inte vad som ar skillnaden och varfor vissa bara tar det ena och inte det andra och vissa tar alla........skonare att ha allt kollat ju sa allt ar "godkant" pa nagot satt

• Fru E

Det har med proverna verkar ju helsnurrigt! Ska se om jag inte kan fa en andra asikt, finns en kvinnoklinik i den stad dar jag jobbar (Mrs B har du varit dar??) sa kan ga inom dem imorgon och fraga. Jag vill veta varfor jag inte ska ta det...

Ore-klart du kan dricka bubbel

Mrs B-har ni redan bokat hotell nu da?? Ska se om jag far med maken, hanger da garna med er shopping ar helt min grej *fniss*

• Fru E

Nenne-gyn hade fatt det men inte skickat nagot svar till oss utan klamde fram det nu nar jag ringde och fragade om provet, hmmm tyckte ju innan han var bra men nu vet jag inte....

• Fru E

Mrs B-skratt vi lamnar barnen hos min make

• Fru E

Maken har faktiskt borjat tycka det ar roligt att passa min brorsdotter som ar 1 ar nu nar hon kryper omkring och hittar pa bustyg han har ju 5 brorsbarn sa har hela tiden haft barn i narheten.

Nenne-du har inte tillgang till en fax da pa jobbet?

• Fru E

Nenne du far skriva att det ar bast att de skickar ett recept pa dina dopningssprutor annars kommer vem var det nu, Bettan???? Hmm eller var det fel namn pa figuren som vi diskuterade for ett tag sen som skulle hamnas???

Forsoker komma overens med mig sjalv om jag ska tjura med lite Ben&Jerry glass eller inte ikvall nu nar maken ar borta liksom imorgon kvall

• Fru E

Blivande Fru L-konstigt att det kan variera sa mycket med proverna bara, tycker de borde kolla ungefar samma saker. Hur lange ska man ha forsokt for att ga vidare och spola osv tro?? (Vad var det jag nyss sa om att lugna ner mig.......)

Vickan-frack gunghast bade till utseende och pris

Svar på tråden Lös biljett till barnkarusellen!