Lös biljett till barnkarusellen!
frullan-jag tror som övriga här att du kommer att älska barnet vilket fall som helst när han/hon tittar ut
frullan-jag tror som övriga här att du kommer att älska barnet vilket fall som helst när han/hon tittar ut
Mugglan-du får faktiskt inte dricka allt själv *tjurar lite*
Igår var det mer rikligt och imorse men sedan i förmiddags så behövs det bara trosskydd, jag brukar inte ha så mycket i vanliga fall heller och den vara inte längre än 3 dagar men ändå...det är rött som har kommit igår och imorse men nu är det blandat med brunt. Går kanske i perioder inte vet jag, får väl se hur det artar sig. Tyckte mest det var lite konstigt om tanten inte skulle vara längre
Jag tar GÄRNA mer
Ore-najjjj du får inte sätta några griller i mitt huvud nu..........tror att det är tanten, har ju kommit ut lite "klumpar" eller vad man ska säga vilket borde vara hinnan. Ähh inte vet jag vad hon håller på med, vill kanske inte vara längre denna månaden
Vi har en flaska bubbel i kylen men jag kan inte klämma heeeela den själv ikväll ju
Izzie-ja verkligen, skönt är det i alla fall. Fast hon segar ju igång med spottings........
Har haft lite molvärk från och till men inget annat *bankar ner gravidnojjorna som dök upp nu*
För chokladcravings räknas väl inte
dags att pinna med tåget så jag är hemma vid fem i alla fall!
Sa antligen hemma
Lappis-du menar att nagot skulle kunna rattas till enligt akun om tanten bara ar i 3 dagar???? Eller tyda pa nagot.........du far fraga lite diskret nasta gang
Ore-ja du har nog ratt i chokladcraingsen att de inte raknas
Frejis-
Ego:fortfarande ingen mer tant utan lite brunt, jaja hon kanske ville vara pa blixtvisit denna gangen och nagot maste ju inte vara fel bara for det forsoker jag intala mig....
mugglan-bara bra om ni andra tjatar pa sa marks det inte att jag ar lite blyg