• nennesjuttioåtta

Lös biljett till barnkarusellen!

Välkomna nya som gamla tivolibesökare!

Nu drar en ny tur av barnkarusellen igång! Kliv på och du får uppleva en galet snurrig tid: Att bli illamående, spy, klämma ut vattenmeloner genom små hål och vinna högsta vinst på Tombolan och efteråt tycka att det var en jäkla häftig upplevelse och direkt efter det sätta sig i den familjevänliga berg- och dalbanan. En del tycker den är hysteriskt rolig, även om vissa bitar av turen kan kännas lite jobbiga. Men hur vanligt är det att få sova när man är på nöjesfält - EGENTLIGEN? Det är bara att gilla läget, och har du väl klivit på kommer du aldrig av!

Vissa av oss har, enligt lagen om all tings jävlighet, ställt oss i fel kö och väntar fortfarande på att få kliva på...

Men i väntan på att det ska bli dags för nästa tur så finns ju förstås Flumride som alla får åka med gratis (även de som redan sitter på bergbanan får respit för en tur då och då, utan att passera Gå). En helt fantastisk skapelse där vi glada i hågen får åka stock, bli våta och få en hisnande avslutning som killar rejält i magen, förhoppningsvis med en hel del sprut och om det känns bra så får vi åka ett varv till.

Nu åker vi!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-02 17:37
    Attans, jag glömde ju nämna att vi som står i fel kö såklart hamnar av misstag i kön till Fritt fall ibland. Otäck upplevelse men vet inte om väntan innan nedsläpp är värst eller själva nedfärden. *ryser* Dock landar vi med fötterna på jorden till slut, mycket tack vare alla ni andra som tar emot oss så vi landar mjukt.

• Svar på tråden Lös biljett till barnkarusellen!
  • Lapinette

Jag tror inte jag kan gå på sådana där känningar för jag hade verkligen inga nu när jag fick utomkvedes. Det enda var nog trötthet ... men den symptomen lider jag av nästan jämnt .

Göteborg i maj funderar jag faktiskt också på (istället för Korsika) men troligen helgen efter den ni ska ha er träff på. OM det någonsin blir av, jag är ju en fena på att sitta och drömma.

• Frejis

Det är ju vad jag försöker säga, så klart är jag det!

• Liten med Mindre

Nä Frejis - du är nog inte gravid - makar är bara retsamma genom sin blotta närvaro. Helt naturligt att han gör dig gråtfärdig...

*viskar* Tror ni tanten motbevisar mig och håller sig borta 10 månader nu?

• Lapinette

Jag får aldrig PMS samt att jag inte fick hurmörsvängningar när jag var i klimakteriet men nu under denna utomkvedes-jävla-process-helvete så har jag blivit jäkligt sur över ingenting. Maken har varit riktigt ledsen på mig emellanåt!

• Frejis

*återkommer när jag skypat klart med min mamma, hon märkte att jag håller på med annat *

• Lapinette

Varför inte? Ni har väl sexat??!!!

• Liten med Mindre

Ja - Frejis - har du fått skumpa?

• Ore

Hmmm... Menssymptom och graviditetssymptom ska ju vara ganska lika...

Men vi kan ju vänta till nästa vecka och se... Vet inte om jag orkar med uppskruvade förväntningar mer än en gång per vecka...

Och även om koko plussade för drygt en månad sedan, och vickan plussat sedan dess så tycker jag att det är dags för ett nytt plus snart... Och det får väldans gärna vara du Frejis...!

Svar på tråden Lös biljett till barnkarusellen!