• nennesjuttioåtta

Lös biljett till barnkarusellen!

Välkomna nya som gamla tivolibesökare!

Nu drar en ny tur av barnkarusellen igång! Kliv på och du får uppleva en galet snurrig tid: Att bli illamående, spy, klämma ut vattenmeloner genom små hål och vinna högsta vinst på Tombolan och efteråt tycka att det var en jäkla häftig upplevelse och direkt efter det sätta sig i den familjevänliga berg- och dalbanan. En del tycker den är hysteriskt rolig, även om vissa bitar av turen kan kännas lite jobbiga. Men hur vanligt är det att få sova när man är på nöjesfält - EGENTLIGEN? Det är bara att gilla läget, och har du väl klivit på kommer du aldrig av!

Vissa av oss har, enligt lagen om all tings jävlighet, ställt oss i fel kö och väntar fortfarande på att få kliva på...

Men i väntan på att det ska bli dags för nästa tur så finns ju förstås Flumride som alla får åka med gratis (även de som redan sitter på bergbanan får respit för en tur då och då, utan att passera Gå). En helt fantastisk skapelse där vi glada i hågen får åka stock, bli våta och få en hisnande avslutning som killar rejält i magen, förhoppningsvis med en hel del sprut och om det känns bra så får vi åka ett varv till.

Nu åker vi!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-02 17:37
    Attans, jag glömde ju nämna att vi som står i fel kö såklart hamnar av misstag i kön till Fritt fall ibland. Otäck upplevelse men vet inte om väntan innan nedsläpp är värst eller själva nedfärden. *ryser* Dock landar vi med fötterna på jorden till slut, mycket tack vare alla ni andra som tar emot oss så vi landar mjukt.

• Svar på tråden Lös biljett till barnkarusellen!
  • Ore

Men neeeej, vad tråkigt Vickan! Stor kram till dig!!!

• viktualia

tack för alla kramar!! tänk vad bra den här tråden är! i vått och torrt... verkligen!!!

här är det bättre i magtrakten... är istället helt utmattad... gjorde lite hushållsarbete (strök, sorterade tvätt, plockade lite) i en halvtimme.. och nu är jag helt matt... det är soffan och jag idag...

• Grodan12

Soffan, du, maken och en flaska riktigt gott vin kanske?

• Lapinette

Men vad är det jag läser MASSOR MED KRAMAR till Vickan! Så här skulle det ju inte gå! Som sagt, en undersökning, lite hjälp så tror jag att det kommer att gå vägen nästa gång.

Har några tjejer på akuptråden på FL som har haft otaligt antal med mf och båda har nu passerat 12 veckor .

• tågjäntan

Vilken rolig trådpres
    Själv börjar jag se köns slut. Alla säger när de hör bf: "Men då är det ju snart!" Medan jag tänker: "Det är fortfarande lååångt kvar..." =) Bf 26/3 Med stor mage som ett projekt varje gång man vänder sig i sängen och vaknar varje gång och andra krämpor som känns mer och mer, så känns tiden ändå lång. Fast de säger att det är värt det .

• tågjäntan

Förresten, snart går tiden ut - tror jag... Någon händig kanske kan kan göra en ny tråd medan det går att skriva här... Ex TS med den eccelenta (rättstavat?) inledningen .

Jag är inte ute på nätet så ofta så jag kommer kanske inte lösa biljett varje dag, men någon gång i bland tittar jag kanske förbi...

• tågjäntan

eccelenta - hmmm.... något käns fel någonstans... någon som vet?

• viktualia

Grodan - näee jag skippar sprit tills det slutat göra ont och rinna blod... vill inte fresta på kroppen mer än nödvändigt... men lite god mat blir det ikväll i alla fall

tågjäntan - tjena! ordet stavas excellenta .... dagens glosa fixad!

Lappis - otaliga mf låter sjuuukt plågsamt.. ju mer jag landar i detta desto mer känner jag att jag inte vågar bli gravid igen utan undersökning och ev behandling... sådana här överjävliga smärtor är ju dels hemska i största allmänhet.. men vad f-n hade jag gjort om jag hade varit på jobbet/tjänsteresa/nån annanstans än hemma... *vågar knappt tänka tanken* TACK för kramen!!

• Grodan12

Låter ju klokt att avstå från alkohol samt att försöka kolla upp eventuella anledningar, hoppas de kan ge dig ett bra svar!

• Vännerfan

NEJ vad trist Nenne!!!

NEJ vad trist Vickan!!!

Finner inga bra ord... men säger som Mugglan: Aldrig får man vara glad! Tänker på er tjejer!!
    Stor kram!!

Svar på tråden Lös biljett till barnkarusellen!