En tråd för oss som vill gå ner 10 - 20 kilo! Del 2
ja men de va ju kalasbra! letade efter tråden innan ju.
mätte midijan, har tappat 12 cm och 4 kg på ca 4 veckor. helt galet!!..måste varit himlans svullen innan..
hur går det för er andra?:)
ja men de va ju kalasbra! letade efter tråden innan ju.
mätte midijan, har tappat 12 cm och 4 kg på ca 4 veckor. helt galet!!..måste varit himlans svullen innan..
hur går det för er andra?:)
äter typ talriksmodellen fast mindre kolhydrater och mer protein. låter bli nästan allt socker och halvfabrikat.
de va skitjobbigt i början men nu känns det bra igen.
ja det är inte lätt att komma ihåg allt ju. kanske vore en bra ide:)vad kör du för diet?
oh,kolapaj..mm. blev dom goda?
SaraPayam skrev 2008-11-18 18:49:30 följande:
jag bor i huskv men flytta snart till villa ett par mil utanför stan.:)
wow, du e ju jätte duktig! vad känner du för skillnad hitils av det?när tror du att du är klar?
mitt mål är att gå ner till ca 60 kg. väger knappt 75 nu så har ju en bit kvar.
okej. vi har köpt villa ganska nära Hok. flyttar i mitten av dec men början väl nästa helg. :) ska bli kalaskul!
okej. ja men det klarar du säkert. såg att ni gifter er i aug så då behöver du ju inte stressa.
för mej är väl siffrorna egentligen inte det viktigaste. vill komma i mina gamla kläder igen.plus att slippa folks frågor om man är gravid;)
ohja. det kommer bli ett riktigt svett pass. våning 3..utan hiss.ohmyy..
jo det förstår jag. man vill ju inte köpa sånt som ska bli för stort sen.
det blir nästa år i december. vi har inte riktigt bestämt datum än. men vi har tiden på vår sida:)
..hihi..snart har vi hela jkpg här i tråden:D
oh duktigt! låter som flera mil:)
själv så blev det en promenad idag med. försöker gå varje dag nu när jag inte kommer träna på gym på ett par veckor.
håller med! iaf för in del. kul att prata med folk som går egenom samma saker som en själv. byta tips å sånt m.m.
men det är ju kalasbra!
gillar oxå att nöta soffan men med gott samvete så blir det mkt skönare. plus att man sover bättre (iaf jag)