En tråd för oss som vill gå ner 10 - 20 kilo! Del 2
hejhej allihopa! hur har helgen varit?
hejhej allihopa! hur har helgen varit?
oh, du är inte den enda som fuskat här:) men som du säger, man måste få unna sej oxå. tror inte jag skulle klara det iaf annars.
vad har du tränat för något?
själv så ska jag snart börja mästerskap i flyttlåds lyftning;)
okej. va najs.:)
när vi flyttat så tänke jag frågs mamma om jag får låna hennes ct ett tag (vet att hon inte använder den) hon tycker bättre om att hänga på gymmet. komiskt nog.
ja. det vore kalasbra. kommer ha en bit till närmsta gym sen så jag hoppas på det.
ja, jag tycker oxå det. då kan man träna precis närsom helst.plus att man slipper träffa på folk när man ser ut som någon hällt en hink svett på en:)
hehe, ja det är ju inte precis ett drömläge. dom fattar tydlige inte att de inte är läge att snacka när man flåsar värre än en st. bernadshund som jagar en bil;)
ja, vi har packat det mesta som går. har lite kläder och köks prylar kvar som vi använder tills vi flyttar.
våra katter har fällt väldigt mkt så jag ängnade en stor del av gårdagen till att "avhåra" lakan, kuddar m.m. har värsta träningsvärken idag så måste varit effektivt:)
självklart! ju fler desto bättre. välkommen:)
ja, det är jätteskönt. att packa ner och bära är ju den tråkiga delen. blir mkt roligare när man flyttar in sakerna.:)
det låter som en bra ide.så har du träningen gjord sen:)
jag hade tänk att gå en promenad, men de sitter långt inne. ogillar snö och kallt. kanske får ta solariet påvägen så man har en morot;)
ja. vi har nästan gått å längtat ihjäl oss senaste veckan:D
det låter som en bra plan:). man orkar mer om man har lite ny energi. mm. de lät jättegott! kan amnlaga det utan kycling med?
jag ska laga räkO och fullkorns couscous. räkO är en sås med räkor, tomtkross, svamp,kryddor och morötter/broccoli. smidigt för då kan både jag och min älskling äta det.
okej. låter mumma. det måste jag testa någon dag!
räkO gör jag själv. jag brukar alltid gör den på måfå. beror på hur mkt man har av varje hemma.
salt och peppar är given men ibland så kör jag dill i, ibland basilika,oregano oh timjan. fast min favvo är med curry,chili och lite kanel.
fy va hungrig jag blev nu:D
hehe,jag byter ut dom...annars så smakar det lite skumt ( min älskling som inte är så händig i köket gjorde det en gång:D)
ohj, glömde skriva att det är räkor i med såklart. så varierar mellan dom olika kryddblandningarna. ;)
nu ska jag ta mej ut på promenaden. hoppas jag kommer hem utan att snubbla på näsan:D
wish me luck!
tillbaka i ett stycke, blev bara en vurpa:) de va fint ute men halt som tusan.
ska hålla mej inne nu:D
ja men det är klart att du ska låna den om du kan. det är jättesmidigt att ha hemma..spec nu när det är vinter.:D
vibrationsplatta, vad är det för något?
okej. hade ingen aning om att det fanns sånt. förstår inte riktigt hur vibrationerna gör övningarna effektivare men funkar det så är det ju bra.:)
om det inte har funnit sålänge så kanske man inte vet vad som händer med lederna.
mjo...det låter lite för bra för att vara sant.
hm, när jag spelade fotboll gjorde vi massa jobbiga magövningar. en som e rätt bra är att du som ska träna lägger dej på golvet (man ska vara två) så ställer sej den andre vid ditt huvud så du kan ta tag runt dennes ben. sen håller du ihop benen och lyfter uppåt. så "puttar" den andre ner dom igen. så fortsätter man så. :)
för det va väl du som ville få lite mer magmuskler?:P
hehe..ja...det ser ju lite skumt ut;) men träningsvärk ger den. haha..kommer fotfarande ihåg hur pappa ( han va våran tränare) brukade småflina åt mej dagen efter träning.:D
haha.. ja det är hårt då. jag hade min pappa som tränare i typ 5 år...ibland va det bra, ibland va de riktigt irriterande. typ "öh..ska du verkligen äta det där..vi har ju mtach imon. eller"jag tycker inte att det passar sej att du festar idag. dåligt föredömme om du är bakis"
lol
mm. jo de e klart att det hade ju varit bra om det hade blivit en vana för livet.
jag har tränat något under större delen av livet..men så har jag nästan alltid varit överviktig oxå.:(
oj..ja, den lilla detaljen;) hoppas du inte att du inte tar illa upp men har skrattat i typ en kvart nu. blev visst magträning för mej av det oxå;)
hehe..det blir lätt så...