• Esonda

En tråd för oss som vill gå ner 10 - 20 kilo! Del 2

eller hur! jag känner att wow imon då ska jag gå en lång runda. Det var flera år sen jag kände så. nu när jag sa ifrån och samtidigt skrev på denna tråden och visst det är tredje dagen men vilken skillnad på mitt agerande.

Kan säga ärligt att jag var en riktig soffpotatis. men nu kan jag vara soffpoatis på kvällen för då har gott samvete ;)

• Esonda

gröna brudens skrev 2008-11-20 22:34:10 följande:

men det är ju kalasbra! gillar oxå att nöta soffan men med gott samvete så blir det mkt skönare. plus att man sover bättre (iaf jag)
    kan jag hålla med om *gäsp* ska nog sova nu... somnar snart haha... Min dator blev knäpp när jag gick in på tråden Gratis Kläder... undvik den kan vara virus men som sagt kan bara vara min dator..

Natti natti
  • Esonda

Hallå Tjejer!!
    oj två sider och jag har misszat allt :P
    Själv tränade jag lite med mamma i helgen och efter det så var det bubbelpool och bastu :) Allt har gått bra för mig men detta extrema godissuget har jag kvar. Men som sagt man får skämma bort sig liiiite iblan ;P

Har vägt runt 60 nu ett bra tag nu, men det är ingen jätepanik att bli av med dom heller... Märks dock på mina favorit byxer att det börjar gå uppåt, Men så vägde jag mig igår och väger nu 57 kg :D jag har som mål att väga mina 55 igen då det är normalt för min längd :) så det är bara 2 kg kvar och en massa situps för att få magen att bli fast :)

andbeyond : Välkommer wow det var ju jättebra :)

Alla ni är så duktiga ^^

• Esonda

ja sen får ajg inte gå ner mer.. men mina favooritbyxer.. magen som är i vägen haha... nått mer än situps som kan hjälpa att få fast mage..

• Esonda

just domma byxerna är svåra och få tag på med. Dom satt så galet bra och inga stuprör lite mer utsvängda. ååh äslakr dom hihi ^^

Kom på att mamma har ju en crosstrainer hemma som förmodligen inte används, men skulle jag ta hem den skule sambon skratta så han kissade på sig.

Så säger han att jag behöver inte träna. Suck... Fast det är ändå skönt att få höra att man ser bra ut ändå :)

• Esonda

jag tror faktiskt jag ska göra det :P vi har ju plats iaf. (Det har inte hon)

Sen en sån vibrationsplatta är det verkligen bra??
    Har hört att man förstör lederna med de..

• Esonda

det är typ en platta man står på som vibrerar och man kan ha olika starka vibrationer. ska se om jag hittar en bild på den...

• Esonda

nhe, känns ändå som lite fejk, hur ska det vara effektivt att gå ner i vikt med hjälp av det?
    Att få lite magmuskler ja kanske för man spänner magen men känn ändå som en fejk.

• Esonda

gröna brudens skrev 2008-11-25 18:25:12 följande:

mjo...det låter lite för bra för att vara sant.hm, när jag spelade fotboll gjorde vi massa jobbiga magövningar. en som e rätt bra är att du som ska träna lägger dej på golvet (man ska vara två) så ställer sej den andre vid ditt huvud så du kan ta tag runt dennes ben. sen håller du ihop benen och lyfter uppåt. så "puttar" den andre ner dom igen. så fortsätter man så. :) för det va väl du som ville få lite mer magmuskler?:P
    Haha... XD skulle se skitkul ut om min sambo och ajg gjorde så... mest för att mi sambo inte tränar haha...
    Skitbra övning däremot. ja mer fastare mage, muskler får man på köpet ;)
Svar på tråden En tråd för oss som vill gå ner 10 - 20 kilo! Del 2