• Esonda

En tråd för oss som vill gå ner 10 - 20 kilo! Del 2

usch pappa som tränare... hade min pappa som tennistränare. han trodde han var min tränare hemma med... Haha, ja det kan jag tänka mig :P

gröna brudens skrev 2008-11-25 18:35:27 följande:

hehe..ja...det ser ju lite skumt ut;) men träningsvärk ger den. haha..kommer fotfarande ihåg hur pappa ( han va våran tränare) brukade småflina åt mej dagen efter träning.:D
  • Esonda

gröna brudens skrev 2008-11-25 18:53:59 följande:

haha.. ja det är hårt då. jag hade min pappa som tränare i typ 5 år...ibland va det bra, ibland va de riktigt irriterande. typ "öh..ska du verkligen äta det där..vi har ju mtach imon. eller"jag tycker inte att det passar sej att du festar idag. dåligt föredömme om du är bakis"lol
    Ja sånt är jobbigt. jag hade pappa som tränare sen jag var 6 år tills jag var 13 och ibland var det pest och pina. Men nu när jag inte tränar längre så önskar jag att han var hårdare mot mig så jag kanske fortsatte träna och tävlat lite mer...
  • Esonda
    SaraPayam skrev 2008-11-26 13:33:23 följande:
    gröna brudens skrev 2008-11-25 18:25:12 följande:
    HAHAHAHA det här testade jag & sambon hemma igår. Det va bara att jag glömde säga till min sambo att han skulle putta tillbaka mina ben, så det slutade med att jag råkade sparka honom i magen....livsfarligt ju *skrattar*
    XD hahaha... jag såg det framför mig och fy vad skojj :P
    Skulle skriva nått men jag glömde bort det... XD
  • Esonda

ja, tyvärr händer det ofta :P satt innan och kollade på Top Model 8 och tappade bort mig helt...

• Esonda

jaha, nu ahr tråden halkat ner lite..

Min träning idag :
    Börja med power walk till bussen, Slappnade av tills det började plockas ögonbryn och porrensningen (AAAAJJJ!!!)

gå runt som en galning i två stora affärer för det var öppningsrea ;)

Kommer hem 4 timmar senare och börjar städa och laga mat samtidigt.

Mamma kommer på besök och lämnar hunden och en säng (lillsyrran ska sova över då mamma och pappa ska på julbord)

Ut en lååång promenad med smulan (hunden) och ska ut igen vid tio halv elva.

Phu snacka om att sova gott sen.

Hur går det för er tjejer då?? :)

• Esonda

Sarapayam: Jaaa vad duktigt du är :)
    En poresning är att man först får ligga med ånga i ansiktet så dom öppnar sig och sen tar hon papper en nål och vassa naglar och klänner ut alla hon ser. är dom svåra sticker hon med nålen. Man ser ut som en marsipansgris efteråt men ca 3 dagar efter är man skitfin och ren i ansiktet :D

Just det stället som ni ska vara på är jättefint Det är verkligen toppen att vara i egypten och kolla in Pyramiderna och templena! Ett tips är att ta alla det största templerna som ligger i närheten för det små är inte lika intressant. Var också nogrann med att om du INTE vill köpa något så säg inte hello tillbaka. Kolla inte ens på dom för då har du dom efter dig hela tiden. Annars är det lätt att pruta och så.. Mycket bra bröllopsresa!!!!

andbeyond: Wii vad skojjsigt :) Dukitiga allihopa!!! Trevlig helg på dig :)

Varför visar vågen olika varje gång man ställer sig där?? :S
    Dumma hund ska sno mina leksaker (som igentligen är hennes)

• Esonda

japp nyss snodde hon min sock och jag hittade den sen gömd i soffan -.- är hundvakt i helgen så tyvärr så är hon inte min :(

ja ska köpa en ny när det är dax, jag menar igår visade den 57 idag 59 sån stor skillnad kan det la inte vara,,,

Det kostade för mig 595 kr och då är det lermask och ögonbrynsplockn ing som ingår. Jag går på faces i Anderstorp.
    Det är jättebra att att göra så men tänk på att du gör det ca 1-2 veckor innan så det hinner lägga sig för man blir lite röd och svullen. :)

Ja billigt, härligt och kul at uppleva sådanna fantastiska byggnader. Helt sjukt är det :)

• Esonda

ojsan ja det var inte billigt det..
    ja det var mycket ni fick för pengarna. Vad mysigt.. :)
    själv ska vi med på en resa... Fast bara för att ladda upp batterierna.

Jag hade med en hund när jag var liten, älskar hundar men inte sambon. han vill inte ha med jag fortsätter tjata :P är ju ännu en anledning för att gå ut coh gå flera gånger om dan XD
    Det kan har gått liiiite för långt där ja hahaha..

Jo nån enstaka men det är inte farligt. därför ska man göra det någon vecka innan sitt bröllop eller vad man nu ska göra om man ska göra något speciellt. Det är superpris är det verkligen. Sen finns det ju djuprengöring med ultraljud. har själv inte testat den men min svägerska säger att det är jättebra :)

Kan vara så ja, eftersom den kom idag så kan det vara därför... Smart...

• Esonda

Nehe nu ska jag klä på mig och gå till svärmor och dricka kaffe och snacka skit ^^

Om jag inte skriver mer i helgen så
    TREVLIG HELG Och GOD JUL!!!!!!!!!!

• Esonda

Vi ska till Hawaii Ska dyka med vithajar haha... skojjsigt får se om jag kommer tillbaka till sverige med armarna i behåll hahahaha...

Nej då säger God jul hela året vanligtvis haha...

Håller tummarna på att det finns något därinne som inte är farligt :) Min Sambo har en guldfisk inne hos sig XD Han har sagt det själv :P

Men nej nu måste ajg gå.

kramis på alla härinne!!

Svar på tråden En tråd för oss som vill gå ner 10 - 20 kilo! Del 2