• Esonda

En tråd för oss som vill gå ner 10 - 20 kilo! Del 2

vi åker i slutet av februari kommer hem i början på mars.
    Ja man får gå ner i en bur. haha, en kille hade hoppat ur buren när det bara var en JÄTTE hona utanför. men hon var inte hungrig så han klarade sig men tusan vilken upplevelse, klappa och hålla i fenan och åka med en bit. Mysigt ^^

Haha.. Bästa sättet att gå till väga när man ska tänka då är ju och köpa lite fiskmat XD hihihihi

kram

• Esonda

Ja precis! Vekligen en våghals!! Men hajen filmerna har gjort saken värre än vad det är.

ja men tur det vad hitades då??:P

• Esonda

okey, hoppas på det bästa :) *håller tummarna*

• Esonda

Tjo! ja för mig går det bra, väger just nu 58 vilket är bra, fick mina nya byxer idag och provade dom. Kändes som jag är uppsvullen gris just nu för magen hänger över byxerna *ledsen* känns inte alls bra... :(

• Esonda

jeanz.se/product_info.php&products_id=144
    dessa byxer köpte jag.. skitsnygga men med den magen man hade innan hade det vart perfekt! *deppiga jag*

ja jag får göra det.

• Esonda

Det går inte bra nu... juletiden får en att baka och äta och baka lite till.. Efer jul måste jag nog börja banta O.o

Kul att det går bra för dig :)

• Esonda

ojojoj.. bra träning där du! Jobbigt dock att glöma saker hemma...

• Esonda

Gott Nytt År på er allihopa!!
    Nyårslöften??
    Mitt är att jag ska spela mer tennis! Det är väl det enda tränings sätet jag trivs med... det där med gym har jag aldrig fastnat för riktigt.. Har till och med fått med mig min favorittränare! (pappa) Har spelat i 7 år och nu haft yttilagre 7 års uppehåll pga problem med knäna och höfterna, men nu när allt är bra igen hoppas jag på att få mitt smala jag tillbaka genom tennis och bra mat :) (ska innerlingt försöka att inte fuska med godiset med!)

• Esonda

Tjena Tjejer!!
    Lite sur jag med... väger 60 nu :S 5 kilo från min normalvikt.. är det bra eller dåligt?? :S har vart ute och gått varje dag denna veckan, pga att jag har saker att göra och inte har körkort.. vilket är posetivt.. tennis har jag spelat en gång, vill spela en gång i veckan men tydligen så är pappa inte alls intresserad av det.. :(

aja.. hoppas ändå på att det vänder snart så jag kan få ett jobb och sen gå och simma en gång i veckan...

Ha det gött :)

• Esonda

Det dröjer ett tag, ekonomin för ett bröllop är inte att diskutera nu. tyvärr. Men däremot har jag ju ett framtida bröllop där jag ska vara värdinna på, så man vill ju bli smal tills dess iaf.. det datumet är inte bestämmt än..

Klara det kommer jag säkert, men eftersom man gått från 57 till 60 kg känns det hopplöst.. (livrädd för att gå upp mer eftersom jag har övervikts gener i släkten..)

Svar på tråden En tråd för oss som vill gå ner 10 - 20 kilo! Del 2