-
Ja, precis... tack måste jag säga för uppmuntran... en annan grej som är kul som också ger mig tillfälle att träna hemma lite mer är att sambon fick jobb igen!! skitkul!! pluss att jag kan träna hemma i lugn och ro :PSaraPayam skrev 2009-01-14 13:52:00 följande:Okay, men då har du ju ett mål i alla fall Men 60 kg är ju väldigt normalt att väga, om man inte är jättekort eller så
-
Nu så har jag fått upp hoppet igen! Jag ska ut och gå 1 timme varje dag plus at jag ska räkna kalorier med ett program som viktväktarna har fast det var ett annat vikt företag... från och med måndag nästa vecka så är det Sund kost och promenader som gäller.
Känns posetivt nu fatiskt, 5 kilo ska bort!! :P plus att jag SKA få på mig mina favoritbyxer. Och sen ett bröllop där jag ska vara värdinna blir bra att bli smal till så kan ajg få på mig en snygg klänning med.. :)
Shit vad jag känner mig taggad nu :P -
min sambo sa en klyftig sak för nån dag sen, "det är inte vad man äter som är onyttigt, det är HUR man äter det!"
så inget är onyttigt så länge man inte äter det VARJE dag eller VÄLDIGT ofta :P -
vad duktiga ni är allihopa!! Snart ska jag ta min promenad på 1 timma... ska bara vakna lite :P
-
jo det kommer det bli med... hoppas bara det inte är alldeles för kallt ute, snön är kvar från igår... hoppas att det är mildt..
-
Nån som har använt Viktvakten?? fattar inte hur det funkar :S
-
hälsovakten hette de :P
-
det är en sån där man skriver in hur mycket man har ätit och hur mycket man har tränat.. typ räknare av kalorier eller vad det är... :S
lönnsjö skrev 2009-01-19 17:32:43 följande:
Vad är det för något? -
Väkommen Humlan66
har inte vägt mig idag men jag känner mi iaf nått hekto lättare haha :P hund vakt idag så det blir inga en timmer promenader, tror inte hon orkar så mycket.. eller :S det är en lurvig sak som börjar på b men kan inte stava det haha :P -
Baby S: I Know!!!! Det är skisvårt, mycket också om man har godissug. Allt jag tänker på just nu är GODIS!!!
-
ja du, jag har inte råd med godis eftersom jag endast får 1800 i ersättning coh det ska räcka till min hyra på 5500 så jag kan inte köpa godis XD men jag tar istället en frukt som tex Sharon eller vindruvor som är söta.. en kopp te och tänker på annat (men det är så svårt)
-
ja du en väldigt bra fråga... Min sambo har ju precis fått ett jobb nu och han har fortfarande inte fått sin slutlön från det andra jobbet som han blev uppsagd ifrån så det är ju hans pengar som vi får ta. sen ska jag till do på facket imorgon och fråga vafan dom håller på med för jag har ju vart medlem i ett år nu och ska få ny prövning och framför alt mer ersättning. Vi får se... lånar pengar av morsan i värsta fall.
Om det går att hålla suget borta genom att tex äta godis en gång i veckan då borde det inte vara så farligt... så du har testat naturgodis med?? finns nötter so är supergoda och stilalr en hel del (nyttigt med) -
Baby S: If metall är det.. jo jag vet hur det känns :(
-
jaha, har vart ute i 4 timmar idag coh pimplat.. :P fått motion genom att ta mig från bilen till en bit ut på sjön... känns härligt och nu är jag helt slut!!
-
jaha.. :P här är länken till deras hemsida...
www.halsovakten.se/index.asp