• SaraPayam

En tråd för oss som vill gå ner 10 - 20 kilo! Del 2

gröna brudens skrev 2008-11-25 12:15:24 följande:

hehe,jag byter ut dom...annars så smakar det lite skumt ( min älskling som inte är så händig i köket gjorde det en gång:D)ohj, glömde skriva att det är räkor i med såklart. så varierar mellan dom olika kryddblandningarna. ;)nu ska jag ta mej ut på promenaden. hoppas jag kommer hem utan att snubbla på näsan:Dwish me luck!
    Good luck

Det är faktiskt ganska skönt ute, va & handlade lite innan.

HAhaha det kan jag tänka mig att det skulle bli Mmm men det ska jag verkligen testa nån dag framöver
  • SaraPayam

Jo det är halt, kan bara tänka mig hur det blir i natt när det fryser på...hmm inte alls bra. Jag har tränat, men tog bara en halv timma, kör kanske en sväng till i kväll

• SaraPayam
    Esonda skrev 2008-11-25 15:08:20 följande:
    Hallå Tjejer!! oj två sider och jag har misszat allt :PSjälv tränade jag lite med mamma i helgen och efter det så var det bubbelpool och bastu :) Allt har gått bra för mig men detta extrema godissuget har jag kvar. Men som sagt man får skämma bort sig liiiite iblan ;P Har vägt runt 60 nu ett bra tag nu, men det är ingen jätepanik att bli av med dom heller... Märks dock på mina favorit byxer att det börjar gå uppåt, Men så vägde jag mig igår och väger nu 57 kg :D jag har som mål att väga mina 55 igen då det är normalt för min längd :) så det är bara 2 kg kvar och en massa situps för att få magen att bli fast :)andbeyond : Välkommer wow det var ju jättebra :)Alla ni är så duktiga ^^
    Oj vad duktig du är, bara 2 kg kvar heja heja
  • SaraPayam

hmmm magen är ju ganska svår att träna tycker jag & framför allt hemma, så jag är med mottaglig för tips

Men vad kul Jag har inga favorit byxor, men får väl skaffa det sen när jag har nått mitt mål

• SaraPayam

Jo det måste man ju för höra & framför allt är det ju viktigt att man känner det själv

Men det är väl jättebra om hon har en där hemma, passa på att ta den, då slipper du ju lägga pengar på den

• SaraPayam

Tack Jag känner mig inte så motiverad just nu...men jag tvingar mig själv i alla fall Sen min största motivationskälla är ju bröllopsklänningen som hänger här hemma i garderoben i storlek 38 Den måste jag ju komma i

Dagens lunch: Hemgjorde köttbullar & fullkornspasta & 3 morötter.

Idag sitter jag & pluggar för fullt, men börjar bli lite trött, så jag kanske ska ta mig en lite powernap
    Tränade på crosstrainern i 30 minuter innan, hoppas även på att orka med ett pass ikväll

• SaraPayam

gröna brudens skrev 2008-11-25 18:25:12 följande:

mjo...det låter lite för bra för att vara sant.hm, när jag spelade fotboll gjorde vi massa jobbiga magövningar. en som e rätt bra är att du som ska träna lägger dej på golvet (man ska vara två) så ställer sej den andre vid ditt huvud så du kan ta tag runt dennes ben. sen håller du ihop benen och lyfter uppåt. så "puttar" den andre ner dom igen. så fortsätter man så. :) för det va väl du som ville få lite mer magmuskler?:P
    HAHAHAHA det här testade jag & sambon hemma igår. Det va bara att jag glömde säga till min sambo att han skulle putta tillbaka mina ben, så det slutade med att jag råkade sparka honom i magen....livsfarligt ju *skrattar*
  • SaraPayam

gröna brudens skrev 2008-11-26 16:45:04 följande:

oj..ja, den lilla detaljen;) hoppas du inte att du inte tar illa upp men har skrattat i typ en kvart nu. blev visst magträning för mej av det oxå;)
    Hahahaha det är ingen fara, men det va ganska kul Men det känns i magen...
  • SaraPayam
    Esonda skrev 2008-11-26 16:49:16 följande:
    XD hahaha... jag såg det framför mig och fy vad skojj :P Skulle skriva nått men jag glömde bort det... XD
    Hahaha det är lugnt
  • SaraPayam

Hej här går det bra, har tränat varje dag de här veckan

Ajjjj det låter som om det gör jätteont, vad innebär det att göra en porrensning?

Nu har vi äntligen bestämt oss för vart det blir för bröllopsresa Vi ska två veckor till Hurgada i Egypten, till 4 stjärors hotell Ska bli så kul, ser fram emot det jättemycket.

Det verkar dock som om väldigt många har olika åsikter om Egypten, tyvärr verkar det som om vissa är ganska negativa, men jag tänker inte ta åt mig Det blir ju vad man gör det till, eller hur

Längtar jättemycket!!

Svar på tråden En tråd för oss som vill gå ner 10 - 20 kilo! Del 2