Inlägg från: GladaEmma |Visa alla inlägg
  • GladaEmma

Vår/sommarbrudar 2009 i Malmötrakten nr 4

Hej alla

Någon här som ska gifta sig under våren/sommaren 2009 i Malmötrakten?

Kan vara kul att få ihop en liten snackistråd =)

------
    Tråden stängdes så nu fortsätter vi här

• Svar på tråden Vår/sommarbrudar 2009 i Malmötrakten nr 4
  • GladaEmma

6 månader minus en dag för mig nu =))) LÄÄÄÄNGTAR!!!

• GladaEmma

Håller med dig! Visst är det mysigt!?

Jag ska titta på klänning i helgen igen. Tror jag har hittat rätt nu, men vill prova lite olika i butiken ändå - bara för att vara säker =)

• GladaEmma

Härligt att lusten kommit tillbaka. Här är det stiltje... Ska göra lite inbjudningar snart och håller på att kolla klänningar...

• GladaEmma

Ska ni på mässan på Slagthuset i februari?

• GladaEmma

Börjar känna igen det. Tyckte jag hade så himla gott om tid på mig att fixa allt, men nu är det snart bara 5 månader kvar...och jag har inte ens beställt klänning. Får nog skärpa mig nu!

Goldi skrev 2008-12-15 16:08:13 följande:
    Vi gifter oss i augusti, tiden går så snabbt. Får nästan panik och är rädd att vi inte hinner med allt.
  • GladaEmma

Josefin 2009

Jag har hittat en klänning jag verkligen gillar på Tekla. Ska dra med min mor dit så snart som möjligt =)

• GladaEmma

Kom på att jag inte kan gå på mässan - flyttar den helgen... Himla synd - men jag hoppas att jag har det mesta fixat då ändå.

Var på mässan förra året och det är absolut en trevlig upplevelse!

• GladaEmma

Den är väldigt enkel... Hjärtskuren i urringningen. Har inte riktigt bestämt mig för hur jag vill göra med tyllet - det sticker ju ner nedanför, men jag får lite känsla av att det ser ut som att det ser ut som att det är underkjolen som sticker ner... Får se...

• GladaEmma

Jippie! Prästen är klar - det blev den vi (eeeh, jag) önskade =)))

Svar på tråden Vår/sommarbrudar 2009 i Malmötrakten nr 4