Inlägg från: GladaEmma |Visa alla inlägg
  • GladaEmma

Vår/sommarbrudar 2009 i Malmötrakten nr 4

Det låter ju underbart Josefin =)

• GladaEmma

Vi gifter oss i Kyrkheddinge kyrka, mellan Staffanstorp och Lund.

• GladaEmma

Vi fixade våra förlovningsringar hos MK Juvel på gågatan och ska antagligen även köpa vigselring genom dem. De är så suveränt trevliga!!!

Tekla har brudklänningar där man kan få detaljer i färg...

• GladaEmma

Tror de ligger runt 8.000:-

• GladaEmma

Men fyyy så surt!!! Löser det sig eller?

älskarlivet skrev 2009-01-02 09:29:05 följande:
    Gah, blir tokig! Vi prel.bokade kyrka i september. Egentligen ville inte kyrkan ta emot bokningar så tidigt, men gjorde ett undantag. Idag skulle jag ringa för att bekräfta kyrka.. Då visar det sig att det inte finns någon bokning gjord för oss!!
  • GladaEmma

Men usch! Jag håller tummarna för er!

älskarlivet skrev 2009-01-02 15:44:57 följande:
    "Vår" tid är ledig, men av någon anledning ville hon på expeditionen prata med kyrkoherden först.... Hon skulle återkomma efter lunch, men har inte ringt och nu har hon gått för dagen..
  • GladaEmma

Josefin - vilken underbar historia *tihi*! Så härligt!!!

För vår del står det lite still för tillfället. Vi ska flytta nu vid månadsskiftet så det är mycket cirkus runt det istället. Måste ju dock snart se till att bestämma mig för klänning - det är ju dags att beställa den snart!

• GladaEmma

Ja det lutar åt Tekla, men jag vet inte. Funderar på att få sytt upp en hos en skräddare istället. Har fått för mig att det blir billigare faktiskt... 8.000:- är ju ganska mycket tycker jag... Men hjärtskuren ska den vara i alla fall. Tycker det är så himla snyggt när man har lite större byst :P

• GladaEmma

Jag vill ha den ganska rak, men lite mot A-linje ändå...utan släp, i siden.

Min sambo är 27 cm längre än mig så jag kommer se lika pyttig ut som jag brukar :P haha

• GladaEmma

Ska nog boka resan idag =)

Svar på tråden Vår/sommarbrudar 2009 i Malmötrakten nr 4