Trist att det regnade hela tiden ni var i Paris! Får hoppas att vi har bättre lycka med vädret, om vi åker dit. Har börjat fundera lite på Amsterdam och Prag också. Får kolla med sambon vad han tycker. Det är kanske Paris som gäller om man vill ha plus på graviditetsstickan!
MoonGirl skrev 2009-02-09 23:12:41 följande:
miss u skrev 2009-02-09 09:18:58 följande:
Jag har nu letat efter det här hotellet som vi bodde på när vi var i Paris, men hittar inte hotellet på hemsidan, tyvärr. Har även letat i gamla papper i pärmen, men hittar inte dem heller. Hade varit kul om jag hade hittat papprena om vilket hotell vi bodde på, för det var ett väldigt bra hotell. Jag säger till om jag hittar papprena!Vi beställde resan via Resia i Västerås. Vi åkte på en tisdag och kom hem på lördagen, så vi var där i några dagar i alla fall. Vi åkte med SAS . Det regnade alla dagar i Paris. Köpte mig ett paraply där i Paris, och så fort det regnar här när jag använder mig av paraplyet så minns jag mycket väl hur det regnade i Paris i slutet på augusti 2007. Det var ganska mysigt ändå även om det regnade =) Paris är verkligen en fin och en romantisk stad! Jag fick ett plus på graviditetsstickan samma dag som vi skulle åka till Paris!! Väldigt romantiskt