Jag vet inte om slöja är nåt för mig heller, fast första gången jag provade brudklänning kändes det ovant också. Man brukar ju inte riktigt klä upp sig på det sättet. Ska som sagt testa lite själv först. Har ju redan lockigt hår, så det svåra blir nog att få det att hålla hela dagen. Myycket spray lär det nog bli.
Det var riktigt bra pris du fått av frisören! Är ett par st som går på Salong Johnas på mitt jobb också, som även dom är nöjda när dom går därifrån.
Och du, en fråga... Var sitter hakhuvudet??
Barret skrev 2009-02-11 19:42:09 följande:
miss u:Jag tänkte också att jag ville ha något över axlarna, men det får väl hänga ner några lockar på dem så klarar jag mig utan slöja :o). Slöja är i och för sig fint, men det är inget för mig. Du behöver absolut inte få panik ännu, jag ska ju gifta mig mycket tidigare än er och jag har precis träffat min frisör... DU hinner!Kampi:Gå dit och snacka med dem. Jag brukar gå till Malin, hon kommer med massor med egna förslag samtidigt som hon verkligen lyssnar. Jag har inte så stor koll på trender och sånt så jag brukar låta henne göra som hon vill, har alltid blivit nöjd. Vi är ett helt gäng från jobbet som går hos henne, alla trivs bra.Dom tar pris per timma, för 1h håruppsättning och 45 minuter smink tror jag vi landade på 1100:- Tiden beror nog lite på vad man ska göra.