• mysan31

Västeråsbrudar 2009 del 2

tessisen: har du pratat med tjejen som skulle sminka oss...

• mysan31

Alls: Jag tar med mig cd-skivor...
    Barett: jag åker snart till dig...får skjuts av en kompis...

• mysan31

Lillatitti: Hejhej!!!
    Du är så välkommen så...
    vad kul att du ska gifta dig i skultuna...
    Min blivande är uppfödd i skultuna,och har sin släkt där...
    Vi är några tjejer här som brukar fika nere på stan och du är så välkommen så att följa med nångång om du vill för att få lite inspiration...Vi brukar fika på onsdagar och vi brukar vara på bredbar för det är bästa stället att vara på...
    Jag har inte heller kommit så långt i planeringen och även jag känner mig stressad,behöver börja med mina inbjudningskort och skicka iväg dom...

Barett: Tack för en trevlig kväll,det blir ett minne för oss som var med....
    Min blivande var väldigt frågvis när vi satt i bilen,han ville veta vad som hade hänt under kvällen...
    Han tycker jag var väldigt hemlighetsfull,för jag brukar inte vara det...Ler...
    Tack även för den goda maten...

tessisen o miss u: Tack för en trevlig kväll,det var jättekul...
    Det blir ett minne för oss alla...

• mysan31

tessisen: Jag har inte hunnit och kolla på bilderna nu när jag har kommit..Jag får kolla på onsdag när jag är ledig och rickard jobbar...får se om jag tar med datorn till mina föräldrar så kan jag fixa bilderna där...
    Har du minskat ner bilderna också....
    Vilket program har du använt när du har beskurit bilderna och
    fixat med kontrasterna...

• mysan31

cordula: Hörde av tessisen att du hade valt en ungefär samma klänning som jag har...
    Jag har en 2 delad klänning i ivory modell...
    Hur såg din ut...
    ja dom på ruths är jätte trevliga...

• mysan31

Välkommen catarinaw
    Hur långt har du kommit i planeringen...

• mysan31

sanste: Vi gifter oss den 20 juni..
    Jag tänkte att jag skulle skicka ut dom nu i januari,men jag funderar på att skicka ut dom till Alla hjärtans dag...
    Vad har ni satt för o.s.a datum

• mysan31

Barett: vet du var det var för hemsida till olivers fotograf som tessisen hade bokat...

• mysan31

tessisen: vad gade oliwer för hemsida...

Svar på tråden Västeråsbrudar 2009 del 2