• mysan31

Västeråsbrudar 2009 del 2

miss u: Jag ska ochså fixa bilderna som vi tog hemma hos barett...menjag ska även fixa klart alla inbjudningskort nu...
    Jaghade tänkt att jag skulle skicka ut dom den 14 feb på alla hjärtans dag,men sen var det någon som sa att det var en lördag,sen idag så slog det mig faktiskt att jag kan skicka ut dom så dom kommer fram på min födelsedag som är nu på tisdag den 3 feb...så nu är det lite panik...
    Dessutom så jobbar jag hela helgen...
    Måste ta mig hem i morgon efter jobbet och printa ut allt
    och sen åka in till västerås sen igen på lördag och jobba,sen fixa klart inbjudningskorten,så skickar jag dom på måndag...
    Känner att jag inte vill jobba nu i helgen...

Det vore snällt om du kunde fixa olivers hemsida..
    Jag har sökt på oliver men jag får inte fram nått...
    Du får krya på dig...

• mysan31

lilla titti: vi har ochså rosa o vitt som färgtema...

• mysan31

Om det är nån som ska på bröllopsmässan i västerås...
    Är det någon som vill vara snäll och ta en massa informations papper till mig om fotograf,tårtor,brudbuketter, m.m.

• mysan31

miss u: Hade du telefon nummret till olivers hemsida,jag
    hittar inget telefonnummer på hemsidan...

tessisen: Du kanske har nummret,du som har bokat in oliver som fotograf...

• mysan31

moongirl:
    Du ska ju på bröllopsmässan på söndag,vill du fixa lite information till mig ochså,lite extra papper och sånt...
    Tänkte jag skulle gå,men en kompis till mig ringde och hade bokat in en kryssning med oss till helsingfors nu på lördag och kommer hem på måndag kl 12.00...
    Hon frågade om det var min lediga helg och det var det ju,men jag skulle ha jobbat på måndag,men fick ledigt...
    Jag tänkte nu har hon väl hittat på nånting eftersom jag fyller år idag...men jag vet inte...
    PÅ mässan vill jag gärna ha lite fakta om make up,tårtor,fotografer,dj,...
    Det skulle vara jättesnällt av dig...
    Vad kul att ni har bokat ringen nu,vad tyckte din blivande man om den...

• mysan31

cordula: Jag har redan köpt bröllopsbubblor,ochjag köpte dom på bröllopsbubblor.se
    Jag köpte dom med duvor..

• mysan31

Alla: Ni har verkligen skrivit mycket,jag tror att detvar ungefär 7-8 sidor jag fick ta och läsa för att hinna i kapp...

Cordula: Din klänning är väldigt lik min,du och jag har verkligen bra smak..Den är tvådelad med mönsterpå som din med långt släp...
    Jag får lägga in en bild på den...

Moongirl: Jättesnällt av dig att fixa information till mig när jag åker iväg på kryssning...
    Du kan ta information på allt till mig om du vill..då har jag lite att gå på...
    Inbjudningskortet blev som jag hade gjort det som tidigare med våra initialer A R,fick inte till det med hjärtat och namnen,det blev inget bra på rosa pappret som vi skulle ha...så jag hade det som vanligt...menjag är nöjd...
    Ska lägga ut hur inbjudningskortet blev,jag gör det när jag kommer hem från kryssningen...

tessisen: Jag har börjat lite med hur det ska se ut med bordsdukningen...Jaghar inhandlat dukar,servetter,glas för att ha rosor i,ljushållare,ljus,löpare på borden m.m så jaghar det nästan klart...

Har mailat oliver,ska boka tid med honom,han var ledig den 20 juni...

Ha det så bra alla,så ses vi på måndag...Då får jag höra hur bröllopsmässan var...

Moongirl: Tack för grattis meddelandet...
    Fixa mycket information... tack...

• mysan31

Barett: Jag tycker att glada oxen är bra att sola solarium...

• mysan31

moongirl: Vet du om det är bröllopsmässa i hallstahammar den 6-7 mars...
    Läste i vlt igår om åsby trädgård att dom skulle göra
    ordning brudbuketter...
    Min kusin jobbar där och funderar på att fråga henne om hon har
    lust att göra min brudbukett...

• mysan31

Moongirl:Det var ingen bröllopsmässa i hallstahammar..
    Jag fick för mig det när jag såg min kusin i vlt som jobbar på åsby trädgård,då lät det som det skulle vara en mässa den 6-7 mars,men det är på åsby trädgård det är...
    Hon ska ha visningar av olika buketter,då har jag tänkt att åka dit...
    Jag ringde och frågade om hon kunde tänka sig att göra min brudbukett och det ville hon...så vi ska diskutera den dagen...
    Det ska bli kul...

Barett: Vad kul at ni har köpt hus i Irsta...
    Det är jättefint där,ni kommer defenitivt trivas där
    och sen är det inte så långt till västerås...

Miss u: Jag håller tummarna för dig att du får ditt drömjobb i eskilstuna...

Tessisen: Vad var det för bröllops bilder oliver skulle ta på er...Var det innan vigseln, efter vigsel,stadshotellet...
    Har skrivit till oliver och han var ledig den 20 juni,så vi skulle boka en tid...

Svar på tråden Västeråsbrudar 2009 del 2