• Elide

Västeråsbrudar 2009 del 2

Välkommen hem miss u!!! Är ingen höjdare att vara åter i det kalla och ruggiga Sverige igen va? Tycker iallafall inte jag. Jag längtar fortfarande tillbax. Synd att du inte kan komma imorron. Men lär ju bli några fika stunder tills det är dax för oss. Är väldigt nyfiken på klänningen och få höra vad ni har gjort där nere.

Ha en skön dag!!

• Elide

Vet inte än om jag kan på lördag. Föhoppningsvis så vet jag imorron. Skulle ha kommit nån och hjälpt oss med sminket, men hennes dotter är sjuk så det blir nog inte så.

• Elide

De ringde från Ruths idag. De hade fått in nya klänningar och en som skulle passa mig. Så jag ska ner till dom i morron innan fikat. Känner att jag kan behöva komma in i bröllopstänkadet och kännandet igen....

Hoppas du kan komma MoonGirl för mig är det oki om Erik e med. Hur känns det att flytta nu då?

• Elide

Du får så gärna så följa med till Ruths funderade på att åka ner på stan till runt två. Ska köpa present till en vän som fick barn i december. Du kan la skicka ett sms när du e på väg ner..?

• Elide

Tack för fikastunden igår, Brudar! Fick vi nått vettigt sagt igår förutom att vi bestämde tid för lördag. Massa prat blev det iallafall. Lägger ut bild på klänningen jag provade igår på Ruths i mitt galleri. Ni kan la gå in och kolla vad ni tycker..

• Elide

Jag fixar svart lakan och tar med mig nån flaska vin också. Vitt, rött eller mosserande. Vilket faller i smaken? Har en flaska Asti i kylen. Kan kanske vara bra att börja med något lite bubbligt?

• Elide

Tack Barret. Kände mig väldigt fin, ja faktiskt vacker. Får se vad mor säger på lördag om klänningen.

• Elide

Barret: Lövbiff funkar för mig. Nått mer man ska ha med sig? Har heller inte blivit nervös ännu. Men letade lite i "behå" lådan. Hittade nog nått. Tror nog att det kan bli en väldigt rolig lördags eftermiddag och kväll...*s*
    Har ni hittat nått intressant husobjeckt här i stan eller?

• Elide
    Cordula skrev 2009-01-23 17:32:26 följande:
    !Tessinen:Kollade i ditt galleri, klänningen är verkligen jättefin!Jag ska gå och kolla på ruths imorgon, hoppas jag hittar något.
    Ska också förbi Ruths imorron. Kanske ses där. Ska prova klänningen en gång till så att mor får se hur sen ser ut.

Barret: Kommer nog runt tre tror jag. Beror på när mor och jag e färdiga nere på stan.

Ses imorron brudar...
  • Elide

mysan: hon är sjuk. Så vi får fixa det själva... Eftersom det är svartvita foton så syns det ju inte så mycket.

Svar på tråden Västeråsbrudar 2009 del 2