Jag har ingen programvara som ska laddas så här får man kämpa på för egen maskin. Hinner väl kika förbi här lite om dagarna ändå. Man orkar ju inte jobba heeela tiden.
Vad skönt att ha inbjudningskorten klara! Blev dom som du hade tänkt dig? Måste vara mäktigt att se alla korten. Själv har jag ju bara gjort ett testkort. Dom riktiga ska vi sätta fart med efter Thailand. Kul idé med stämpeln föresten! Du har ju alltid så bra idéer. Vet inte var du får allt ifrån.
Jag är faktiskt lite orolig inför bröllopsfesten. Inte så mycket över att jag inte har nån aning om vad jag ska ha på mig, utan att jag fick reda på igår att lokalen vi ska vara i är 60 kvm och vi blir 66 vuxna!! Man behöver ju inte vara ett mattesnille för att fatta att det kommer bli tråååångt. Fattar inte att brudparet kollat hur lokalen såg ut innan. Är brudens mosters dagis vi ska vara på, så dom får vara där gratis och det verkar ha varit en stor anledning till att dom ska vara där. Därför föreslog brudgummens bröder med familjer (vi alltså + hans storebror m fru) att vi skulle bjuda på lokalhyra som bröllopspresent. Tyvärr var den lokalen vi tänkt uthyrd. Så typiskt! Nåja, det löser sig säkert på nåt vis.
Barret skrev 2008-12-10 13:04:13 följande:
Jag har också haft väldigt mycket på jobbet men jag har ju fortfarande min programvara som kräver ganska mycket laddningstider vilket gör att jag har tid att titta in här ibland på dagarna :o). Vi är ju en av de första som giter sig här i tråden så det är ju inte så konstigt att vi kommit längst... Kan för övrigt berätta att jag nästan är klar med att skriva adresserna på kuverten till inbjudningskorten nu och jag ska bara fixa ett kuvert till sen är det bara att posta! Äntligen. Vi har stämplar på baksidan "Får ej öppnas förrän 24 december" så att alla ska tro att det är ett julkort, får hoppas vi lurar några i alla fall :o). Du får berätta om bröllopet sen efter helgen!!!miss u skrev 2008-12-10 08:18:46 följande: