Tack tack. Ja, jag har tänkt att tappa ytterligare ca 5 kilo. Sen känner jag mig nog ganska nöjd. Köpte värdens bästa grej på viktväktarna igår. En liten miniräknare. Den ser inte mycket ut för världen men den är smidigt att ta med och där kan jag skriva in precis vad jag stoppar i mig, hur mycket jag tränar och dessutom räknar den ut hur mycket jag "har kvar" att äta resten av dagen. Toppen toppen. Nog om det.
Jag kollade lite på hotell och det verkar vara mycket som är fullbokat till helgen. Jag föreslår att vi är hemma hos oss i alla fall. Däremot tycker jag vi ska börja lite tidigare. Kan vara fint att få några bilder med lite bättre dagsljus och eftersom mörkret faller redan vid 4 tiden kanske det skulle vara bra att träffas vid 2-3? Är det för tidigt för er? Jag har sparkat ut min sambo. Jag behöver nog lite vin.
miss u skrev 2009-01-20 08:36:02 följande:
Barret: Grattis till viktnedgången! Bra jobbat. Hur mycket till hade du tänkt gå ner? Jag ska sätta igång ordentligt med träningen igen nu, så får vi se vad det ger för resultat. Får ju inte gå ner för mycket för då passar ju inte klänningen. Jag tror att vi kommer att behöva hela kvällen för fotograferingen på lördag, kanske från kl 17 eller nåt sånt. För egen del spelar det inte så stor roll vilket hotell vi tar. Gärna nånstans man kan ta sig med buss, för det lär bli det färdsättet för min del.Är föresten tillbaka på jobbet igen, därav alla prickar över å,ä och ö. Lite segt att komma igång.Sen kan jag tyvärr inte fika på onsdag. Vi har fortfarande massor att greja med hemma efter resan. Måste ju ta ner alla julgrejer bland annat! Men jag tar gärna del av era idéer inför lördag.