• Barret

Västeråsbrudar 2009 del 2

Jag ska försöka hinna till affären innan ni kommer då, men gör jag det inte får vi ta en tripp dit efter att ni dykt upp... Det är inte så långt. Tror inte det är något mer vi behöver, vi får väl hitta på något som jag har hemma i sånna fall :o).
    Jo vi har tittat på ett hus på Gryta, får se om det blir något i sånna fall.. Mycket på en gång här!

Tessisen skrev 2009-01-22 20:54:54 följande:
    Barret: Lövbiff funkar för mig. Nått mer man ska ha med sig? Har heller inte blivit nervös ännu. Men letade lite i "behå" lådan. Hittade nog nått. Tror nog att det kan bli en väldigt rolig lördags eftermiddag och kväll...*s* Har ni hittat nått intressant husobjeckt här i stan eller?
  • Barret

Snacks låter som en bra plan. Jag kan köpa det också om jag ändå ska inhandla middag... Lite godis och lite chips. Det är bara att komma förbi efter 13. Jag ska försöka vara tillbaka från affären då (vet ju inte exakt när sambon sticker). Ring mig på mobilen om du är osäker eller knacka på bara.

mysan31 skrev 2009-01-22 23:01:39 följande:
    barett: klyftpotatis och lövbiff blir jättebra...Jag köper med mig några cider,jag är inte så förtjust i rött eller vitt vin...det går väl bra med nån..mig passar det bra kl: 13.00-14.00...Provade faktiskt kläderna idag för att se om jag kunde ha det...Ska vi även ha nått snacks chips eller godis,jag kan fixa något...kul ska det bli i allafall...tessisen: Har du fått tag på henne som skulle sminka oss...Blir det något...
  • Barret

Det var länge sen jag åt det också, men det är ganska gott. Ska försöka hitta något bra. Du får gärna köpa någon extra ros, så slipper ju alla shoppa blommor.. Du får väl komma så fort du kan helt enkelt. Tråkigt med tröjan. Tyvärr har jag ingen fotboll, har nog ingen boll alls faktikt... Vi är inte så sportintresserade...

miss u skrev 2009-01-23 07:45:45 följande:

Barret, Tessisen och Mysan: Lövbiff funkar för mig med. Evigheter sen jag åt det, så det blir kanon. Är det nåt jag ska ta med mig? Tänkte försöka hinna köpa en stor röd ros som man kan ha med på bilderna, eller kanske ska köpa ett par stycken så kan flera fota med ros samtidigt. Jag har pratat med syster, och hon hade ingen gitarr. Hon skulle gå på stan på lör fm, så jag följer med henne hem när hon är klar. Ska låna hennes slöja iaf. Sen skjutsar hon förhoppningsvis mig till dig Barret, eller så tar jag bussen. Vet inte när jag kan tänkas vara framme, men siktar på senast kl 15. Jag kan ju höra av mig när jag är på väg så vet ni.Har uppstått ett litet problem. Jag tänkte ha med t-shirten som sambon hade på sig första gången vi sågs. Var bara det att han använde den igår, så nu är den nedsvettat! Nåja, får nöja mig med Sverige-tröjan. Är det nån som har en snygg fotboll föresten? Skulle passa bra till Sverige-tröjan.
  • Barret

Alla:
    Hade en liten fundering... om man bokar en kyrka som man tillhör så är det ju gratis... men om man flyttar innan man gifter sig men efter man bokat.. hur blir det då egentligen?

• Barret

miss u:
    Jo jag hängde med. Tack för redogörelsen. Jag hade också förstått det typ så men va inte säker.

mysan31:
    Du behöver nog inte köpa någon ros tills imorgon om miss u fixar ett par stycken..
    Jag har inte ens köpt några skor till bröllopet än.. Vet inte riktigt var jag ska hitta dom eller ens vad jag vill ha...
    Du får gärna följa med och handla om du vill. Sambon sticker nog vid tolvtiden men vi får nog ha en timmes marginal om han blir sen.

Cordula:
    Jo det är på gryta vi har tittat. Får väl se om det blir något så småningom :o). Funderade lite när jag va påväg hem och det är nog inte alls i Luleå jag har sett dig. Det måste ju varit hemma i Västervik. Vad läste du på gymnasiet? Jag har fått för mig att vi har/hade gemensamma kompisar. Jag är ju helt säker på att jag sett dig förut.

• Barret

Japp, det är bara att komma förbi. Jag är hemma.

mysan31 skrev 2009-01-24 12:36:57 följande:
    Barett: har han åkt...
  • Barret

Kan meddela att jag var en sväng på stan idag och tro det eller ej så hittade jag mina brudskor, på REA! 150 kronor, verkligen fynd. Hurra! :o)

• Barret

lillatitti:
    Välkommen till tråden. Hoppas du hittar lite inspiration här i forumet. Jag har då helt klart gjort det!

mysan31:
    Tack själv. Det var riktigt roligt. Sitter här med ett glas vatten och äter upp det sista godiset.. inte dumt alls :o).

• Barret

Tessisen:
    Jo, det var helt klart en minnesvärd kväll... Något att berätta om för barnbarnen *skrattar*

lillatitti:
    Hur långt har du kommit i din/er planering?

• Barret

Tessisen:
    Det kanske kan vara något roligt som kan hitta när dom gräver bland ens gamla saker då man för länge sedan lämnat den här jorden *lite som i någon gammal film*
    18 bilder räcker ju helt klart långt! Jag har också försökt fixa lite med dem och faktiskt börjat lägga upp ett album. Jag gör nog ett album med 24 sidor. Har en hel hög med kärlekscitat, dikter och sångtexter som passar väldigt bra. På framsidan skrev jag "När kärlek inte är galenskap är den inte kärlek". Tyckte det passade ganska bra :o).

Cordula:
    Jag hörde att du hittat Klänningen med stort K. Jag vill gärna se en bild sen när du har tid!
    Jag tänkte väl att du gick samhäll! Och japp, jag gick i Magnus klass. Jag tänkte att du umgicks med, åh vad hette hon, hon som bodde ute på Norrlandet... Hum... Hon gick också samhäll i alla fall...

catarinaw:
    Välkommen till tråden. Verkar som att du kommit ganska långt i planeringen.. Har du redan börjat med bordsplacering? Själv har jag precis börjat ta emot anmälningar och efter det blir det bordsplacering.

Svar på tråden Västeråsbrudar 2009 del 2