Det var länge sen jag åt det också, men det är ganska gott. Ska försöka hitta något bra. Du får gärna köpa någon extra ros, så slipper ju alla shoppa blommor.. Du får väl komma så fort du kan helt enkelt. Tråkigt med tröjan. Tyvärr har jag ingen fotboll, har nog ingen boll alls faktikt... Vi är inte så sportintresserade...
miss u skrev 2009-01-23 07:45:45 följande:
Barret, Tessisen och Mysan: Lövbiff funkar för mig med. Evigheter sen jag åt det, så det blir kanon. Är det nåt jag ska ta med mig? Tänkte försöka hinna köpa en stor röd ros som man kan ha med på bilderna, eller kanske ska köpa ett par stycken så kan flera fota med ros samtidigt. Jag har pratat med syster, och hon hade ingen gitarr. Hon skulle gå på stan på lör fm, så jag följer med henne hem när hon är klar. Ska låna hennes slöja iaf. Sen skjutsar hon förhoppningsvis mig till dig Barret, eller så tar jag bussen. Vet inte när jag kan tänkas vara framme, men siktar på senast kl 15. Jag kan ju höra av mig när jag är på väg så vet ni.Har uppstått ett litet problem. Jag tänkte ha med t-shirten som sambon hade på sig första gången vi sågs. Var bara det att han använde den igår, så nu är den nedsvettat! Nåja, får nöja mig med Sverige-tröjan. Är det nån som har en snygg fotboll föresten? Skulle passa bra till Sverige-tröjan.