Men det var ju ett helt okej pris, trodde det skulle bli mkt dyrare. Låter jättefint med de vinröda rosenbladen
Jag hittade jättefina "vaser" på IKEA för runt 20 kr styck. De fanns i vit, rosa och blå tror jag, de kanske vore ngt för dig oxå för antingen vin eller vatten
Jag köpte jättefina men enkla ljushållare på Rusta för 2 kr styck. Fanns i genomskinligt, rött eller svart/grå. Var för värmeljus. Man får verkligen dra ned på det som går att dra ned på... Kommer bli jättefint ändå är jag helt säker på
Jag måste oxå boka en ställning, ska nog försöka ta tag i det den här veckan...
Sobeit skrev 2008-12-10 16:17:50 följande:
Det gick på 327 kr inkl frakt och sånt. De är precis som jag föreställde mig och lagomn stora. Kommer att bli så fina när jag är klar med dem.Jag känner oxå att kostnaderna för just dekorationerna och dukningen drar iväg lite mer än jag skulle vilja. Men så tänkte jag att vi fortfarande kan gå tillbaka till originaltanken med pappersukar under spetstyget från IKEA. Sedan lägger jag en löpare i mitten av bordet och strör ut vinröda rosenblad. JAg kommer inte att ha monogram på ljusen längre t ex. Ingen murgröna. Funderar på att skippa askarna som skulle vara en kombination av favours och namnskylt. Istället blir det lite enklare, mer som jag och m2b egentligen är. Lägger ner tid och möda på servettringarna och använder tjockare Duni servetter vid dukningen. Kommer förmodligen att sätta ut värmeljus i små skålar och typ saftflaskor med vin i. Det sista är fortfarande i stötandet och nötandet så det kommer förmodligen att ändras innan det är dags.Jag beställde tårtan för ett tag sedan. Eller, ställningen är bokad. Vi ska återkomma i vår med vilken tårta vi vill ha. Det finns ju såååå många att välja på.