Uppsalabrudar 2009 - del 2
Ja Igia den längst ner till höger är jättefin... men jag måste även lägga en röst på den näst översta klänningen. Jättevacker och häftig!
Ja Igia den längst ner till höger är jättefin... men jag måste även lägga en röst på den näst översta klänningen. Jättevacker och häftig!
Ang inbjudningar... vi har testskrivit ett och är jättenöjda..men tyvärr så blir det nog lite konflikt med släkten där... vi vill nämligen inte ha med barn under middag och fest...tråkigt att inte andra kan acceptera att det är vår dag, suck!
Tack midsommarbruden.. så känner jag med. Var på ett bröllop i september där barnen sprang runt och lekte med ballonger när brudgummen höll tal... barnkalas!
Jag fick ett telefonsamtal och en mailad offert förra veckan av Lena På Taket. De skrev att de hade mycket innan jul och att vi skulle höras närmare i januari. Jag skulle tipsa om att ringa!
Jag torr att båda blir fina men jag gillar alt 2 bäst... Själv ska jag nog ha vita pärlor utspridda i håruppsättningen. Funderar på att skippa halsbandet nu när klänningen jag har valt är så detaljerad.
Klänningen betald...skönt! Det känns verkligen som att jag har den finaste klänningen i världen! Håller på att kolla trubadurer...svårt...vet inte hur vi ska göra...
jaaa...blir väl kanske så för oss med... men vi har något på tråden.. kostar 4000..ska kolla det först!
ojojoj...jag känner inte att dukningen känns såå viktig. Jag tänker ta det lite lugnt med det... jag tror att det blir jättebra även utan provdukningar...kanske...eller?
hm...tror att hemsidan blev fel... jag kom in på en sida med båtar...
vad är det för mässa? Vilken tid? Inträde?