• mia8

Uppsalabrudar 2009 - del 2

Våran smekmånad är bokad!!!!!!!!!!!!!!! I oktober bär det av till Domincanska repunliken!

• mia8

Blombukett vald..och det blev...........den vita kallabuketten! Tack för alla smakråd! Jag har beställt den på Spira Design. Jättetrevlig tjej som heter Susanne. Buketten kommer att kosta 1000 kronor. Hon har semester precis då och butiken är stängd men hjälper till ändå. Service!!!!!!!!!!!

• mia8

det finns en jättefin klänning där liknande klänningen på din bild. Jag provade den men valde en helvit. Kolla här: www.brollopsgarden.se/sidor/brud/2.html

F A M E skrev 2009-01-27 21:07:11 följande:

Fanns de någon sådan där klänning där i vittinge som jag har i mitt galleri?Eller med röda detaljer på sig någonstans?
  • mia8

Låter som normalpris tycker jag. Var ifrån är det?

F A M E skrev 2009-01-31 09:28:18 följande:

Glömde att skriva in menyn också. De här får vi för 165:-/person, vad tycker ni? Bröd kommer att bakas ut av hjälp med tanke på att vi har laktos & gluten in familjen. Vi har ev funderat även på rostbiff men de kommer vi isåfall göra själva.*Örtmarinerad kycklingbröst m soltorkade tomater*Pastasallad med pestovinegrette, rödlök, fetaost & oliver*Peppar & honungsmarinerad rökt fläskfilé*Varmrökt lax, dill och citron*Mixad grönsallad med vinegrettedressing*Potatissallad med purjolökär detta dyrt?
  • mia8

Finns det möjlighet för er att provsmaka? Vi provsmakade en buffe från marinas i liknande prisklass, och kom fram till att man inte skulle bli mätt...jag är iof väldigt harig när det gäller matmängder och bruar få en del över...

• mia8

Vi trodde att vi hade vårat på det torra när det gäller bilfrån vigsel till lokal...men nej. Någon som har tips på var jag kan vända mig? Tips på transportmedel?

• mia8

Jag fasar fortfarande för frisörfrågan! Är det ingen som har något bra tips? Jag har ingen "egen" frisör här i Uppsala...

• mia8

Nu är frimärken inköpta och imorgon skrivs adresserna... nu är det nära! IIIIIIHHHHHHHHHHHHHH!

• mia8

Hoppas att ni alla har haft en mysig alla hjärtans dag! Vi postade våra inbjudningar igår...pirrigt!

• mia8

Oj så fina! Jag röstar på nr 1.2 och 6!

Sommarliv skrev 2009-02-17 10:08:25 följande:
    twiggi.blogg.sebehöver lite råd om vilken jag skulle kunna ha..
  • mia8

Hej hej!

Vill lägga mig i hotelldisk. lite! Vi ska bo på Gillet och har bara hört bra om dem. Tydligen den bästa frukosten i stan! Tips Tips!!!

Sommarliv skrev 2009-02-19 10:09:56 följande:
    Vi har nu gjort lite ändring på våran planering.. jag hoppas det inte många i släkten som blir sura..
    Jag blir så himla nyfiken! Vad har ni ändrat???
  • mia8

Igår var vi in på atlasguld och hittade min ring! Den är nu beställd! jättefin! Jag vill passa på att slå ett slag för atlasguld. Jättetrevligt och kunnigt!

• mia8

men har de frisörer? det verkar ju på deras hemsida att de bara är makeupartister.

monkay skrev 2009-02-24 11:17:30 följande:
    Jag har oxå bokat in dem, håller med, de verkade mkt trevliga och duktiga Vilken frisör ska du ha?
Svar på tråden Uppsalabrudar 2009 - del 2