Uppsalabrudar 2009 - del 2
Våran smekmånad är bokad!!!!!!!!!!!!!!! I oktober bär det av till Domincanska repunliken!
Våran smekmånad är bokad!!!!!!!!!!!!!!! I oktober bär det av till Domincanska repunliken!
Blombukett vald..och det blev...........den vita kallabuketten! Tack för alla smakråd! Jag har beställt den på Spira Design. Jättetrevlig tjej som heter Susanne. Buketten kommer att kosta 1000 kronor. Hon har semester precis då och butiken är stängd men hjälper till ändå. Service!!!!!!!!!!!
det finns en jättefin klänning där liknande klänningen på din bild. Jag provade den men valde en helvit. Kolla här: www.brollopsgarden.se/sidor/brud/2.html
F A M E skrev 2009-01-27 21:07:11 följande:
Låter som normalpris tycker jag. Var ifrån är det?
F A M E skrev 2009-01-31 09:28:18 följande:
Finns det möjlighet för er att provsmaka? Vi provsmakade en buffe från marinas i liknande prisklass, och kom fram till att man inte skulle bli mätt...jag är iof väldigt harig när det gäller matmängder och bruar få en del över...
Vi trodde att vi hade vårat på det torra när det gäller bilfrån vigsel till lokal...men nej. Någon som har tips på var jag kan vända mig? Tips på transportmedel?
Jag fasar fortfarande för frisörfrågan! Är det ingen som har något bra tips? Jag har ingen "egen" frisör här i Uppsala...
Nu är frimärken inköpta och imorgon skrivs adresserna... nu är det nära! IIIIIIHHHHHHHHHHHHHH!
Hoppas att ni alla har haft en mysig alla hjärtans dag! Vi postade våra inbjudningar igår...pirrigt!
Oj så fina! Jag röstar på nr 1.2 och 6!
Hej hej!
Vill lägga mig i hotelldisk. lite! Vi ska bo på Gillet och har bara hört bra om dem. Tydligen den bästa frukosten i stan! Tips Tips!!!
Igår var vi in på atlasguld och hittade min ring! Den är nu beställd! jättefin! Jag vill passa på att slå ett slag för atlasguld. Jättetrevligt och kunnigt!
men har de frisörer? det verkar ju på deras hemsida att de bara är makeupartister.