• mia8

Uppsalabrudar 2009 - del 2

ja musiken är svår...festmusiken iaf...trubadur eller dj?... vet inte hur vi ska göra

• mia8

hemma från mässan. de har nog annonserat lite dåligt, det var inge folk där. Och stackars modellerna fick bli utan klänningar i sista sekund då champagne drog sig ur. Ok utbud med utställare iaf. blev intresserad av Agneta Nilsson Design. Trevlig och verkar ha vettiga priser.

• mia8

Nej nej.. hon gör blombuketter. www.andesign.se hon har ingen affär och kan därför hålla ner priserna.. Vet inget mer, har precis mailat min drömbukett för att få veta pris.

• mia8

Jag skickade bilder på båda buketterna. Återkommer med priser!

koholma skrev 2009-01-04 16:05:30 följande:
    Jahaa! Du får gärna rapportera priset när du fått svar. Är det någon av buketterna i ditt galleri?
  • mia8

Nu blir jag sååå nervös. Jag har varit helt inställd på Lena på taket... Men era inlägg gör mig lite velig...och jag har även fått höra från närmare håll att deras serveringspersonal inte varit direkt bra och att vissa rätter vid buffébetällning har saknats... Samtidigt så har de ju bytt ägare...och kanske ska man ge dem en chans...

• mia8

Jag fick en offert ca 3 veckor innan jul. De skrev att man skulle kontakte dem i mitten av januari när de kommit i ordning och julmaten var avklarad...

monkay skrev 2009-01-10 13:04:55 följande:
    Jag vet, samma här! Har du fått ngn offert mailad till dig? Min kompis som oxå gjorde en offertförfrågan på slottsmässan fick ett mail i Tisdags den 6:e, men vi NADA. Dessutom var den ska utlovade offferten bara kopierad från deras hemsida, dvs inte ett dugg personlig och uträknad för just dem. Känns så fruktansvärt oseriöst hela grejen nu Ett stort tack till alla er som kom med cateringtips, har börjat kika på dem
  • mia8

Nej de sa inge om 10%...men jag hade tagit det lite förgivet...hm...

monkay skrev 2009-01-10 14:40:21 följande:
    Skrev de något om den utlovade rabatten på 10% som man skulle få om man lämnade en offertförfrågan på slottet?Känns som om vi inte kommer få den, om de inte ens klarar av att skicka ut en offert till mig. Gaah kan man lita på dem?
  • mia8

Nej nu velar jag ännu mer! Ska kanske nog väl byta cateringfirma iallafall. Hur är Cajsas kök? Hur är deras serveringpersonal? Någon?

• mia8

Det är inte samma resturang. Ultuna har jag hört ska vara super..men de ska renovera nästa sommar och tar ej emot beställningar.

brud2009 skrev 2009-01-12 15:07:47 följande:
    deras hemsida är matikum.se tror inte de är samma som ultuna rest. men vad vet jag:)
  • mia8

Jag har sagt det förr och gör det igen! Åk till Bridaloutlet i stockholm. Inte alls svårt att hitta. Gå in på deras hemsida. Supertrevliga och tillmötesgående.Finns inte klänningen i rätt storlek när du är där skickar de hem en för ca 200 kronor. Och det tjänar man iallafall på då klänningarna är jättebilliga i jämförelse. Mi klänning har 7 kjolar (!) och massor av detaljer och den kostade 4.300 med frakt...

Mois81 skrev 2009-01-11 20:42:57 följande:
    Hej flickor! I går började vi leta bröllopskläder .. och det är ju lite skillnad på service i den här stan. Mästare Arne är helt klockren men Butik Champange... ger jag inte många + poäng. Någon som vart till Stockholm och kollat där på kläder ?? Några tips ?
Svar på tråden Uppsalabrudar 2009 - del 2