Uppsalabrudar 2009 - del 2
ja musiken är svår...festmusiken iaf...trubadur eller dj?... vet inte hur vi ska göra
ja musiken är svår...festmusiken iaf...trubadur eller dj?... vet inte hur vi ska göra
hemma från mässan. de har nog annonserat lite dåligt, det var inge folk där. Och stackars modellerna fick bli utan klänningar i sista sekund då champagne drog sig ur. Ok utbud med utställare iaf. blev intresserad av Agneta Nilsson Design. Trevlig och verkar ha vettiga priser.
Nej nej.. hon gör blombuketter. www.andesign.se hon har ingen affär och kan därför hålla ner priserna.. Vet inget mer, har precis mailat min drömbukett för att få veta pris.
Jag skickade bilder på båda buketterna. Återkommer med priser!
Nu blir jag sååå nervös. Jag har varit helt inställd på Lena på taket... Men era inlägg gör mig lite velig...och jag har även fått höra från närmare håll att deras serveringspersonal inte varit direkt bra och att vissa rätter vid buffébetällning har saknats... Samtidigt så har de ju bytt ägare...och kanske ska man ge dem en chans...
Jag fick en offert ca 3 veckor innan jul. De skrev att man skulle kontakte dem i mitten av januari när de kommit i ordning och julmaten var avklarad...
Nej de sa inge om 10%...men jag hade tagit det lite förgivet...hm...
Nej nu velar jag ännu mer! Ska kanske nog väl byta cateringfirma iallafall. Hur är Cajsas kök? Hur är deras serveringpersonal? Någon?
Det är inte samma resturang. Ultuna har jag hört ska vara super..men de ska renovera nästa sommar och tar ej emot beställningar.
Jag har sagt det förr och gör det igen! Åk till Bridaloutlet i stockholm. Inte alls svårt att hitta. Gå in på deras hemsida. Supertrevliga och tillmötesgående.Finns inte klänningen i rätt storlek när du är där skickar de hem en för ca 200 kronor. Och det tjänar man iallafall på då klänningarna är jättebilliga i jämförelse. Mi klänning har 7 kjolar (!) och massor av detaljer och den kostade 4.300 med frakt...